Винаги в крак с времето, с постоянно разширяване на гамата и впечатляващи лимитирани колекции - това е " Manhattan ", марката за модни любители от всички възрасти. Нежна визия или по-екстравагантна, бляскави или матови акценти? Няма значение дали става въпрос за специално събитие и парти визия или за ежедневен грим, който да издържа през часовете, прекарани в работата всеки ден - с разнообразната гама от декоративна козметика всяка жена може да подчертае своя уникален стил. Както се казва в мотото на марката: "Просто израВинаги в крак с времето, с постоянно разширяване на гамата и впечатляващи лимитирани колекции - това е "Manhattan", марката за модни любители от всички възрасти. Нежна визия или по-екстравагантна, бляскави или матови акценти? Няма значение дали става въпрос за специално събитие и парти визия или за ежедневен грим, който да издържа през часовете, прекарани в работата всеки ден - с разнообразната гама от декоративна козметика всяка жена може да подчертае своя уникален стил. Както се казва в мотото на марката: "Просто изрази себе си".
За да подари „вълшебната“ доза индивидуалност на дамите, "Manhattan" използва специална рецепта, в която основна съставка е именно разнообразието от продукти. Ослепителни палитри сенки за очи, лак за нокти с блестящ, перлен или матов ефект, червило и гланц за устни, спирала за още по-обемни мигли, прахообразна пудра или течен фон дьо тен за лице - дамите могат да избират няколко полезни помощници, които да се погрижат за перфектната визия всеки ден. Но преди да достигне разнообразието и богатството от стилове да бъде силната ѝ страна, "Manhattan" преминава през дълги години на развитие.
Всичко започва през 1964 г. Тогава в каталога на немската компания "Dr. Scheller Cosmetics AG" се появява първият продукт "Manhattan". Следват години на бурно развитие и спечелване на все по-голяма популярност. През 1983 г. иновативната серия "Manhattan Clearface" грабва вниманието с антибактериални и почистващи продукти, подходящи за проблемната кожа. Макар няколко години след това компанията да започва разработването на марката натурални продукти "Dr. Scheller", гамата на "Manhattan" не спира да расте. Нещо повече - превръща се в един от най-честите избори за декоративна козметика, не само в Германия, а в световен мащаб. И въпреки че "Manhattan" сменя собствениците си два пъти, традицията за разработване на лимитирани серии и актуални за сезона продукти, продължава да се спазва и до днес.
Първият нов собственик се появява през 2005 г. Тогава руската компания "Kalina International", със седалище в Лозана, Швейцария, е новият мажоритарен акционер на вече световноизвестната марка "Manhattan". Пет години по-късно немския бранд за декоративна козметика е собственост на френската компания и световен лидер в козметичната индустрия "Coty". Като един глобален играч, със силно присъствие в над 130 страни, за компанията "Coty" придобиването на немската марка е изцяло оправдан и напълно правилен ход. Както казва изпълнителният директор Бернд Брийтс, „това е естествено продължение на стратегията ни да предложим добре балансирано портфолио от марки, представящи водещи продукти в цял свят". Според Бернд фактът, че "Manhattan" e утвърдена марка, с висококачествени продукти несъмнено ще допълни и добави стойност към вече съществуващите предложения в каталога на "Coty".
Какво кара Брийтс да мисли така? Широката гама от декоративна козметика "Manhattan" вече в продължение на десетилетия притежава изключителна популярност и заема водеща позиция. Перфектни основи за грим, иновативни почистващи формули за лице, сенки за очи, червила, лакове или спирали със специално изработени четки за перфектно акцентира върху красотата на погледа - днес над 70% от жените по света познават и се доверяват на "Manhattan". И това едва ли е изненадващо, след като "Manhattan" знае какво искат дамите. Вдъхновена от най-новите модни и лайфстайл тенденции, към класическите гами немската козметична марка постоянно въвежда нови и модерни цветове, предлага специални лимитирани серии и разработва актуални продукти за сезона. Така всяка жена създава визия по свой вкус и подчертава собствената си индивидуална красота, дори и когато е в крак с модата. виж повече виж по-малко