Сещате ли се за думите "За всяко нещо си има причина"? Е, за появата на козметичната марка "POP" това също важи с пълна сила. Марката стартира като част от американската компания " Markwins International ", а причината за появата е това, че всяко малко момиченце мечтае да си има собствени гримове, за да бъде точно като мама. И още със старта на "POP" резултатът от тази причина се вижда – марката дебютира със специално разработени козметични продукти за малките дами. ЕСещате ли се за думите "За всяко нещо си има причина"? Е, за появата на козметичната марка "POP" това също важи с пълна сила. Марката стартира като част от американската компания "Markwins International", а причината за появата е това, че всяко малко момиченце мечтае да си има собствени гримове, за да бъде точно като мама. И още със старта на "POP" резултатът от тази причина се вижда – марката дебютира със специално разработени козметични продукти за малките дами. Естествено, с течение на времето каталогът постепенно се увеличава. Гланцове, червила, балсамчета за устни, палитри с гримове, лакове за нокти и декоративни лепенки за маникюра, даже и козметични комплекти в чантички – изборът от декоративна козметика е толкова голям, че всяка малка госпожица да има "помощници" в сбъдването на желанието да бъде като истинска дама.
Едновременно с вниманието към детските желания обаче продуктите "POP" се проектират и с грижа за здравето. Всяка формулите в каталога на марката се разработва със съставки, които са специално подбрани и съобразени с възрастта на децата. Но това далеч не са единствените детайли около създаването на продуктите. През годините и най-малкият детайл по дизайна и опаковките също е важен – всичко се проектира така, че да бъде максимално близо до предпочитанията на всяка малка принцеса. Затова, например, се появяват козметични чантички с картинки, палитра с гримове в кутия, която е декорирана с панделка, даже червила в атрактивни опаковки с различни форми и цветове. А с течение на времето подходът за създаване на продукти с качествен състав и атрактивен дизайн за децата, като че ли става основна "съставка" за успешното развитие и известността на "POP" по света.
Всъщност има още една "съставка" за успеха на марката и това е опитът на нейният собственик – компания "Markwins International". Създадена през 1984 г. от Ерик Чен, компанията стартира с мисията да създаде нов имидж на декоративната козметика. И тази идея на основателя Чен постепенно се реализира. Първата стъпка е през 1986 г. Тогава в каталога на "Markwins International" се появяват т. нар. "multi-palette compacts" или сензационни палитри с декоративна козметика (като сенки, червила, гланцове за устни), които включват много цветове, но в малки количества и са в един несесер с огледало. По-късно се оказва, че оригиналната идея е и качествена – това се случва през 1988 г., когато "FDA" или агенцията на Министерството на здравеопазването и човешките ресурси на САЩ лицензира продуктите "Markwins" и ограничава вноса на сенки за очи от Тайван.
През 2000 г. "Markwins International" е обявена за една от най-бързо развиващите се козметични компании както в известността си по света, така и при попълването на каталога си с продукти. С настъпването на новия век компанията става първият американски козметичен производител, който изнася продуктите си в Китай. През следващите години продуктите от каталога стават известни още в Канада, Мексико и много европейски страни. А през 2002 г. идва ред на поредния забележителен напредък за каталога – компанията купува марката декоративна козметика "Wet and Wild". Но едновременно с развитието на това ново попълнение в "семейството" си, "Markwins" продължава да развива собствените си серии и марки, даже разработва и нови. Сред тях е декоративнат козметика "POP" за малките дами. A през 2006 и 2007 г. компанията подписва договори с "MGA" и "Disney". Резултатът от това е появата на детски козметични серии с известните герои и вдъхновени от играчки, сред които, разбира се, присъства и "Barbie".
Независимо дали за деца, или за възрастни обаче, "Markwins International" създава всички продукти с внимание към качеството. И с този подход компанията получава все повече признания от потребители, а и специалисти – през 2011 г., например, "FDA" обявява червилата на "Markwins" за най-безопасни в Америка. Освен това, на следващата година поредната холивудска звезда показва, че е почитател на компанията – Фърги или известната певица от "The Black Eyed Peas" подписва договор с "Markwins International" и става неин световен посланик на красотата. А що се отнася до това какво е посланието, от компанията го представят в две изречения: "Дамите от всички възрасти искат да изглеждат привлекателни и красиви. Затова "Markwins" се грижи да създава декоративната козметика така, че да достига до потребителите от всички възрасти, етноси, икономически статуси и цвят на кожата".
Днес продуктите на компанията се предлагат в над 60 страни. Разбира се, част от световноизвестните представители на каталога са и козметичните формули с марка "POP". И дори и да има нови попълнения към марката, всяко от тях показва, че желанието на малките дами да имат своя козметика е изпълнимо. И то по начин, по който да подарява щастие на децата, но и спокойствие на родителите. виж повече виж по-малко