
Първият продукт на „CD”, който използва природните дарове е прозрачен сапун във вид на кехлибар. Появява се през 1971 г. и с него немската компания „Elida” представя своята нова марка. Нарича я „CD”, а значението на съкращението обяснява като „klar und durchsichtig”, което означава „чист и прозрачен”. От появата на своя първи продукт марката започва да прави следващите стъпки към успешното си развитие. Не след дълго кехлибареният сапун получава доверието на един от най-известните немски модни дизайнери Jil Sander. Впечатлява я дотолкова, че през 1976 г. всички виждат Jil в реклами на „CD” . През следващата година марката представя и първия спрей за тяло на немския пазар, който е поредната стъпка напред.
До средата на 80-те в каталога на „CD” вече присъстват мляко за тяло, душ крем и душ гел, всеки обогатен с растителни екстракти. Не след дълго се присъединява и пяна за вана, която впечатлява потребителите със съдържанието на растителни масла. През 2000 г. каталогът вече предлага разнообразие от продукти за почистване и грижа за кожата на тялото, а марката е популярна в цяла Германия. Скоро след това, „CD” преминава и границите на своята Родина. През 2004 г. марката се присъединява към британската компания „Lornamead”. След сделката става факт и клонът на компанията в Германия – „Lornamead GmbH”. Оттогава „CD” започва да се предлага в съседна Австрия и в страните от Централна и Източна Европа.

За да гарантира близостта с природата, днес марката използва своето мото и като печат за продуктите. Всички рецепти за грижа за кожата с надпис "CD Reinheitsgebot ®" не съдържат минерални масла, силикони, парабени, изкуствени оцветители и животински съставки. Сега, както и при появата на „CD”, се спазва само една формула: "По-малко е повече", защото според екипа това е „перфектната рецепта за грижа за кожата”. виж повече виж по-малко