Ароматен и модерен, изпълнен с неустоими вкусове и изграден от най-различни цветове – това е светът на “ Lip Smacker ”. Повече от 40 години подарява усмивки и създава настроение на всеки посетител, озовал се в колоритните му предели. „Добре дошли в нашия свят. Тук може да се насладите на любимите аромат, вкус и цвят“. Така американецът Джес Бел-Младши описва „Lip Smacker“ – за него „цветната планета“, която ръководи, а за всички останали, компанията, която предлага изобилие от ароматни и вкусни балсамчета за устни.Ароматен и модерен, изпълнен с неустоими вкусове и изграден от най-различни цветове – това е светът на “Lip Smacker”. Повече от 40 години подарява усмивки и създава настроение на всеки посетител, озовал се в колоритните му предели.
„Добре дошли в нашия свят. Тук може да се насладите на любимите аромат, вкус и цвят“. Така американецът Джес Бел-Младши описва „Lip Smacker“ – за него „цветната планета“, която ръководи, а за всички останали, компанията, която предлага изобилие от ароматни и вкусни балсамчета за устни. Е, разбира се, пътят до достигането на богатство от продукти си има свое начало. Поставя го бащата на днешния собственик на компанията. През 1973 г. Джес Бел-Старши представя първия продукт на „Lip Smacker“ като ягодова терапия за устните. Тогава се “ражда” и първият в света продукт за устни с плодов аромат. Скоро след това ягодата е последвана от лимон и зелена ябълка. А докато реализира идеите си, Джес вярва, че ароматът ще превърне грижата за напуканите устни в нещо много по-забавно и желано. Е, оказва се напълно прав.
С оригинална формула от плодов аромат и добра защита за устните „Lip Smacker“ става предпочитана пред „восъчните“ конкуренти и се превръща в културна икона през 70-те. Мнозина започват да събират любимите си аромати и с нетърпение чакат нови. А докато това се случи, колоритните етикети на колекционерските балсамчета добавят настроение и усмивки. Разбира се, новите попълнения не закъсняват. Година след основаването си „Lip Smacker“ представя отново впечатляващи аромати, сред които лайм, желирани бонбони, сладкиш и кисело грозде. След появата им компанията продължава да изненадва с оригинални решения. През 1975 г. се впуска в първото си партньорство и създава аромат съвместно с марката безалкохолни напитки „Dr. Pepper“. Следва появата на линия с тропически вкусове, на слънцезащитни балсамчета за устни и серия „Frost“, подходяща за студените дни.
През 1990 г. “Lip Smacker” отново се впуска в ново и оригинално начинание – разработва лимитирана серия за Великден. От този момент се поставя и традицията всеки празник да бъде отбелязан със специална колекция. Разбира се, в колоритния ароматен и плодов свят не се забравят и по-старите традиции. Сътрудничеството с известни марки продължава и през 2000 г. “Lip Smacker” представя първата си продуктова промоция съвместно с “Reebok”. Колоритното сътрудничество се осъществява пак през 2004 и 2005 г. Всъщност през тези две години цветният свят на “Lip Smacker” печели още поддръжници. Новите партньори са марките на вкусните разноцветни бонбони “Skittles” и “M & M”.
През годините изборът между балсам за устни с аромат на любимите плодове, сладкиши или бонбони печели все повече почитатели. Нито един от тях обаче не подозира за поредната оригинална и страхотна изненада, която подготвят от “Lip Smacker”. През 2006 г. компанията стартира партньорството си с “The Coca-Cola Company”. Потребителите вече могат да имат балсам за устни с аромата на най-популярните безалкохолни напитки по света. В палитрата на серия “Coca-Cola” някои от цветните представители са “Coca-Cola Classic”, “Fanta Orange” и “Sprite”. До днес специалната серия продължава да печели малки и големи. Е, малчуганите се замислят дали да изберат любимата си напитка или пък да се спрат на любимата си принцеса от светът на Дисни. След като “Lip Smacker” започва съвместна работа с “Disney”, се появяват балсамчета със закачливи и много забавни опаковки от сериите “Tsum-Tsum” и “Emoji”.
Днес, след повече от 40 години, „Lip Smacker“ все още е семеен бизнес. Вече трето поколение на фамилия Бел продължава да създава и проектира стотици оригинални идеи за ароматни балсамчета. Към цветния свят вече са се присъединили бляскави гланцове за устни и дори продукти за тяло. Всяка формула се разработва и изследва в лабораторията на компанията. Новите идеи в цветния свят „се раждат“ в Уестлейк, Охайо, а след като бъдат осъществените, обикалят около земното кълбо – от цяла Северна Америка до Европа, Австралия и Азия. виж повече виж по-малко