Комбинация от ароматна свежест и грижа за кожата, когато е под душа. От стартирането си немската козметичната марка „ Litamin ” се стреми да подари този комплекс от две качества на своите потребители. И успява. Днес, тя предлага истинско изобилие от душ гелове с растителни и плодови екстракти, всеки разработен така, че подарява специални грижи за кожата. Хидратиращ, ексфолиращ, освежаващ или подхранващ ефект – каталогът на марката предлага разнообразие, за да може всеки да намери своята формула за копринено нежна и мека кожа.Комбинация от ароматна свежест и грижа за кожата, когато е под душа. От стартирането си немската козметичната марка „Litamin” се стреми да подари този комплекс от две качества на своите потребители. И успява. Днес, тя предлага истинско изобилие от душ гелове с растителни и плодови екстракти, всеки разработен така, че подарява специални грижи за кожата. Хидратиращ, ексфолиращ, освежаващ или подхранващ ефект – каталогът на марката предлага разнообразие, за да може всеки да намери своята формула за копринено нежна и мека кожа. Ароматът също е от значение, а изборът е толкова голям, че създава усещане за „уханно пътешествие” – от пленяващите екзотични аромати на остров Бали през плодовия коктейл „Mochito” до впечатляващото ухание на дива роза. Междувременно с всяка доза свеж аромат, комплекс от деликатни съставки, екстракти и масла поддържа кожата мека и еластична. Все пак специалната грижа за нея е основната мисия на „Litamin”. И въпреки бурните промени в историята на марката, тя успява да изпълни целта.
Всъщност задачата на продуктите „Litamin” е поставена от екипа на немската компания „Blendax”, която по това време е собственик и на популярните марки „Blend-a-med”, „Cliff” и „Kamill”. През 1987 г. обаче те, както и „Litamin”, стават част от американския производител „Procter & Gamble”. Още след придобиването на марките, компанията проявява по-голям интерес към продуктите за дентална грижа „Blend-a-med”. Това се превръща и в основната причина „Litamin” да бъде продадена на следващия си собственик. Динамичните промени отново връхлитат марката през 1998 г., когато тя пак става собственост на представител от своята Родина – немската компания „Burnus”. И до днес „Litamin” е част от тази компания.
След последната сделка за придобиване основната задача на продуктите не се променя. Екипът на „Burnus”, дори усъвършенства формулите. Днес, освен душ гелове с ароматизиращи грижи за кожата, каталогът на „Litamin” предлага и комбинация от грижа и ухания, побрани в различни видове соли за вана, формули на душ крем и пяна за вана. С течение на времето в каталога се обособяват и различни серии, разпознаваеми за потребителите. Серия „Litamin Happy Hour”, която предлага съчетание между грижа и релакс с различни коктейлни аромати или колекция соли за вана от Мъртво море. Сред последните попълнения е и сертифицираната натурална серия „Litamin Love your Planet”. Тя впечатлява всички с чисти съставки, които се абсорбира бързо и подхранват по натурален начин, дори деликатната чувствителна кожа. Серията обаче не спира с изненадите дотук. Всички са очаровани и от това, че към традиционните продукти за „Litamin” – душ гел, соли и пяна за вана – са добавени и продукти за след баня, като лосион за тяло и крем за ръце. Така „благоуханното пътешествие” продължава, дори и в натовареното ежедневие.
След старателното разработване на формули със специфични грижи за кожата „Litamin” постига и истинско изобилие от успехи. Популярността на марката постепенно се увеличава и дори се изравнява с тази на водещи производители в бранша. За първите два месеца на 2009 г. „Litamin” и „Nivea” са на първото място по пазарен дял на немския пазар за продукти за баня. Да, очарователни релаксиращи аромати в комбинация с нежни съставки, които се грижат за кожата, трудно могат да останат незабелязани. виж повече виж по-малко