
"Нашата бизнес философия е, че всичко, което правим, е благодарение на хората и за хората! Доверието, което ни гласуват, е най-ценният актив за нас!"

От 2007 година в АРОМА функционира интегрирана система, обединяващи 3 стандарта:
- ISO 9001: Системи за управление на качеството (внедрена през 2000 г.) - фокусът на стандарта е върху управлението на процесите и удовлетвореността на клиентите;
- ISO 14001: Системи за управление по околната среда (внедрена през 2006 г.) - доказателство за поет ангажимент към намаляване на влиянието от ежедневните дейности на компанията върху околната среда, както и отговорността за запазването й за нашите деца;
- OHSAS 18001: Системи за управление на здравето и безопасността при работа (внедрена през 2007 г.) - сертификацията позволява по-добро управление на рисковете за здравето и безопасността и е ясен признак за ангажираността на компанията към служителите ѝ.
През 2013 г. се осъществява проекта на "Aroma" за построяването и откриването на нова производствена база, отговаряща на редица модерни европейски изисквания.
Към системата за управление са добавени още 2 стандарта:
- BRC Global Standard for Consumer Products - стандартът гарантира по-ефективен контрол върху потенциалните замърсители в процесите на производство, съхранение и дистрибуция;
- ISO 22716:2007 Козметични продукти. Добра производствена практика (GMP) - стандартът представлява набор от практически указания за управление на човешките, техническите и административните фактори, които дават възможност да бъде получен краен козметичен продукт, отговарящ на определените спецификации, както и за проследяване на потока продукти от получаването до експедирането им.
Връзка с природата



През 2012 г. "Aroma" получава първа награда в конкурса "Зелен бизнес". Постиженията в този конкурс се дължат изцяло на серията продукти "Aroma Greenline", тъй като процент от продадените продукти постъпва в специален фонд "Green Bulgaria", или "Зелена България". В резултат на тази инициатива компанията става осиновител на 52 дка естесвена българска гора за срок от 25 години.
Връзка с клиентите




От 2013 г. насам, "Aroma" всяка година провежда конкурс за "Любим продукт", в който потребителите, обосновавайки се с коментар, оценяват любимите си продукти. Част от гласувалите печелят козметични награди, като по този начин българската компания изразява благодарността си за обратната връзка, която им дават клиентите. "Любимите продукти" се класират в три категории: "Грижа за косата", "Грижа за кожата" и "Устна хигиена".
За продуктите на "Aroma"



Ето и някои от козметичните сериите на "Aroma":
- "Aroma Green Line" - серия душ гелове и кремове за ръце с 95% гарантиран натурален произход. Продуктите се отличават с наличието на подхранваща и хидратираща формула, натурално pH и не съдържат парабени. Интересен факт за продуктите от серията е, че 5% от себестойността им биват използвани за опазване на вековните български гори;
- "Aroma Natural" - серия шампоани и балсами за всички типове коса. Отличават се по формулата им, която често съдържа екстракти от билки, като например лайка, коприва или алое вера. Тези съставки осигуряват нежна грижа за косата;
- "Aroma Fresh" - серия от шампоани и балсами за коса, както и тоалетни сапуни. Част от шампоаните и балсамите се различават от тези на "Aroma Natural" в състава си - основна съставка е млякото, което овлажнява и подхранва косъма и придава мекота;
- "Aroma Vital" - серия крем сапуни и мокри кърпички за почистване на лице и тяло. Всеки от крем сапуните има различна основна съставка, тъй като имат различно действие - омекотяващо, хидратиращо, антибактериално и др.;
- "Aroma Universal" - серия кремове за лице с различни основни съставки. Подобно на крем сапуните от "Aroma Vital", всеки от кремовете има различно действие - хидратиращо, изглаждащо, успокояващо и защитно;
- "Aroma Touch My Skin" - серия дезодоранти за жени, които имат 48-часова защита против изпотяване, не съдържат алкохол, не изсушават кожата и не оставят петна;
- "Aroma Q10+" - серия козметични продукти за лице, обогатени с коензим Q10. Включени са няколко крема за лице за всеки тип кожа, които имат противостареещ ефект;
- серии с продукти за мъже - такива са "Aroma Viking", която съдържа продукти за бръснене и серията "Aroma Men", която включва дезодоранти за мъже.