"Нашата бизнес философия е, че всичко, което правим, е благодарение на хората и за хората! Доверието, което ни гласуват, е най-ценният актив за нас!"В производството на козметика и парфюмерия "Арома" умело успява да съчетава дългогодишните си традиции с приложението на съвременни технологии. Компанията изпълнява всички критерии за съвременна работна среда в съответствие с модерните европейски стандарти. Съвременното оборудване в цеховете и лабораториите на "Aroma", както и значимият човешки потенциал, са фактори, които позволяват производството на продукти с гарантирано качество. А именно качеството на продуктите е основният фокус на компанията. Тя разполага с отделни цехове за производство на сапуни, на боя за коса, на пасти за зъби, както и отделен цех за производство на шампоани и балсами.
От 2007 година в АРОМА функционира интегрирана система, обединяващи 3 стандарта:
- ISO 9001: Системи за управление на качеството (внедрена през 2000 г.) - фокусът на стандарта е върху управлението на процесите и удовлетвореността на клиентите;
- ISO 14001: Системи за управление по околната среда (внедрена през 2006 г.) - доказателство за поет ангажимент към намаляване на влиянието от ежедневните дейности на компанията върху околната среда, както и отговорността за запазването й за нашите деца;
- OHSAS 18001: Системи за управление на здравето и безопасността при работа (внедрена през 2007 г.) - сертификацията позволява по-добро управление на рисковете за здравето и безопасността и е ясен признак за ангажираността на компанията към служителите ѝ.
През 2013 г. се осъществява проекта на "Aroma" за построяването и откриването на нова производствена база, отговаряща на редица модерни европейски изисквания.
Към системата за управление са добавени още 2 стандарта:
- BRC Global Standard for Consumer Products - стандартът гарантира по-ефективен контрол върху потенциалните замърсители в процесите на производство, съхранение и дистрибуция;
- ISO 22716:2007 Козметични продукти. Добра производствена практика (GMP) - стандартът представлява набор от практически указания за управление на човешките, техническите и административните фактори, които дават възможност да бъде получен краен козметичен продукт, отговарящ на определените спецификации, както и за проследяване на потока продукти от получаването до експедирането им.
Връзка с природата
Водещ ангажимент на "Aroma" са опазването здравето на хората и околната среда. Едно от нещата, с които са известни продуктите на компанията, е неизменната ѝ връзка с природата. Затова всички инсталации в новата производствена база са свързани с три фактора, които говорят за загрижеността на компанията към опазването на околната среда - енергийна ефективност, пестене на вода и еко производство. Енергиен мениджмънт в системата им позволява подаването на определено количество енергия, необходимо за дадения процес. Новата система използва водооборотни цикли, които внедряват затоплянето и изстудяването на вода в производствения процес, като по този начин се намалява разхода на вода и не се допуска изразходването на допълнителна енергия. Новите инсталации на производствената база на "Арома" се захранват с природен газ, което пък от своя страна свежда изхвърлянето на въглеродни емиции до мининум.
През 2012 г. "Aroma" получава първа награда в конкурса "Зелен бизнес". Постиженията в този конкурс се дължат изцяло на серията продукти "Aroma Greenline", тъй като процент от продадените продукти постъпва в специален фонд "Green Bulgaria", или "Зелена България". В резултат на тази инициатива компанията става осиновител на 52 дка естесвена българска гора за срок от 25 години.
През 2012 г. "Aroma" получава първа награда в конкурса "Зелен бизнес". Постиженията в този конкурс се дължат изцяло на серията продукти "Aroma Greenline", тъй като процент от продадените продукти постъпва в специален фонд "Green Bulgaria", или "Зелена България". В резултат на тази инициатива компанията става осиновител на 52 дка естесвена българска гора за срок от 25 години.
Връзка с клиентите
Обогатяването на знанията от традициите и опита, който притежават, както и стремежът за постигане на възможно най-високи резултати, са сред основните ценности и цели на "Aroma". Компанията държи на своята връзка с клиентите, като се стреми да бъде част от обществото. Развива отношенията с клиентите си, за да постигне общ пазарен успех. Целта им е да предоставят продуктите, от които се нуждаят потребителите, без да правят компромис на качеството и при избора си на продукти да не бъдат водени от финансови съображения.
От 2013 г. насам, "Aroma" всяка година провежда конкурс за "Любим продукт", в който потребителите, обосновавайки се с коментар, оценяват любимите си продукти. Част от гласувалите печелят козметични награди, като по този начин българската компания изразява благодарността си за обратната връзка, която им дават клиентите. "Любимите продукти" се класират в три категории: "Грижа за косата", "Грижа за кожата" и "Устна хигиена".
От 2013 г. насам, "Aroma" всяка година провежда конкурс за "Любим продукт", в който потребителите, обосновавайки се с коментар, оценяват любимите си продукти. Част от гласувалите печелят козметични награди, като по този начин българската компания изразява благодарността си за обратната връзка, която им дават клиентите. "Любимите продукти" се класират в три категории: "Грижа за косата", "Грижа за кожата" и "Устна хигиена".
За продуктите на "Aroma"
Продуктите, които произвежда "Aroma", са екологично чисти и с натурални съставки, като едновременно с това са съобразени с тенденциите за природосъобразен живот. В съвременно оборудваните лаборатории на компанията се разработва разнообразие от хигиенни, козметични и парфюмерийни продукти.
Ето и някои от козметичните сериите на "Aroma":
виж повече виж по-малко
Ето и някои от козметичните сериите на "Aroma":
- "Aroma Green Line" - серия душ гелове и кремове за ръце с 95% гарантиран натурален произход. Продуктите се отличават с наличието на подхранваща и хидратираща формула, натурално pH и не съдържат парабени. Интересен факт за продуктите от серията е, че 5% от себестойността им биват използвани за опазване на вековните български гори;
- "Aroma Natural" - серия шампоани и балсами за всички типове коса. Отличават се по формулата им, която често съдържа екстракти от билки, като например лайка, коприва или алое вера. Тези съставки осигуряват нежна грижа за косата;
- "Aroma Fresh" - серия от шампоани и балсами за коса, както и тоалетни сапуни. Част от шампоаните и балсамите се различават от тези на "Aroma Natural" в състава си - основна съставка е млякото, което овлажнява и подхранва косъма и придава мекота;
- "Aroma Vital" - серия крем сапуни и мокри кърпички за почистване на лице и тяло. Всеки от крем сапуните има различна основна съставка, тъй като имат различно действие - омекотяващо, хидратиращо, антибактериално и др.;
- "Aroma Universal" - серия кремове за лице с различни основни съставки. Подобно на крем сапуните от "Aroma Vital", всеки от кремовете има различно действие - хидратиращо, изглаждащо, успокояващо и защитно;
- "Aroma Touch My Skin" - серия дезодоранти за жени, които имат 48-часова защита против изпотяване, не съдържат алкохол, не изсушават кожата и не оставят петна;
- "Aroma Q10+" - серия козметични продукти за лице, обогатени с коензим Q10. Включени са няколко крема за лице за всеки тип кожа, които имат противостареещ ефект;
- серии с продукти за мъже - такива са "Aroma Viking", която съдържа продукти за бръснене и серията "Aroma Men", която включва дезодоранти за мъже.