
Днес продуктите на марката се предлагат в над 150 страни по света. Но освен вечни класики, сред които бебешката пудра, известна като първия продукт с марка "Johnson's", каталогът не спира да се разширява. За всяка нова формула обаче важи едно старо правило, според което "предоставянето на грижи за бебетата е едновременно изкуство и наука". Именно това е отговорността, която специалистите "Johnson's" вземат на сериозно и така в "рецептата" на продуктите започват да прилагат експертни знания и изследвания. Всичко това, за да се създадат безопасни, иновативни продукти или както ги определят от екипа "формули, които просто изпълняват обещанието за чиста и нежна грижа".
Точно това специално обещание е движещата сила за развитието марката през годините. То е дадено през 1894 г., когато собствениците на компания "Johnson & Johnson", тримата братя Робърт, Джеймс и Едуард, представят бебешка пудра, наречена "Johnson's". Всъщност компанията на момчетата стартира 8 години преди това и става известна с производството на аптечки и комплекти за оказване на първа помощ. Това обаче не се превръща в пречка за успеха на новия продукт, специално предназначен за бебета. Но освен братята, заслуга за него има и още един човек: Фредерик Килмър, тогава директор на научните въпроси в семейната фабрика. След старта на компанията той разпространява брошура, предаваща в резюме вижданията на двама лекари за лечението на рани и именно така привлича доверието в продуктите. Вслушването в експертни знания впечатлява потребителите дотолкова, че скоро след появата си бебешката пудра "Johnson's" постига голям успех, става популярен довереник за много от майките и продуктът, известен с успокояващи свойства за кожата на бебетата. С разработването на формулата за пудрата компанията на братята Джонсънс печели доверие и с още един изключително полезен продукт: специални санитарни комплекти, с които раждането да бъде по-безопасно за майките и техните новородени. Разбира се през следващите няколко години "Johnson & Johnson" продължава да изгражда нови пътеки и в началната посока, по която поема. Започва да предлага лепенките лейкопласт "BAND-Aid", с които превързването на малки рани е лесно за всеки. Пуска в масово производство и на достъпни цени конец за зъби, така че хората да могат да осигурят по-добри грижи за зъбите си. Дори към днешна дата продължава да обръща внимание към денталната грижа, предлагайки вода за уста "Listerine".
През 1924 г. развитието придобива и други измерения: компанията започва да преминава границите на своята родина и отваря първия си клон в чужбина, който се намира в Англия. Шест години по-късно продуктите на "Johnson & Johnson" вече са познати в Мексико, Южна Африка и Австралия. Разбира се, сред представителите в каталога е и бебешката пудра "Johnson's". Очевидно е обаче, че грижите за мъничетата съвсем не се състоят само в успокояване и подхранване на кожата. Заради това се появява и нов продукт, специално създаден за малките съкровища в семействата. Името му отново е "Johnson's", но този път е бебешки шампоан. Стартира на пазара през 1954 г. и става популярен като първия шампоан с формула без сълзи и без съдържание на сапун, за да бъде достатъчно нежен, да почисти косата на бебетата, но да не дразни очите им и да не изсушава кожата.

Посветена изцяло на грижата за бебетата повече от век, марката "Johnson's" успява да разработи истинско разнообразие от продукти за най-малките. А незаменимите „съставки“ във всяка рецепта са знания, изследвания и експертни мнения. И понеже всяка майка винаги слага безопасността на своето бебе на първо място, това правят и специалистите от "Johnson's". Така, независимо дали изборът са продуктите вечни класики, или съвсем нови разработки, каталогът предлага формули, които са клинично тествани и отговарят на високи стандарти за безопасност и качество. През последните години екипът успешно осъществява и една друга изключително важна цел, която си поставя: завършва глобален проект за премахване на съставки от продуктите си на базата на предпочитанията на майките. Отново със същите високи стандарти за качество и безопасност, преформулираните продукти са с отстранено съдържание на формалдехид и намалено на 1,4-диоксан. Отново на базата на потребителските предпочитания екипът поема ангажимент и за отстраняването на парабени от продуктите до 2015 г.
До днес "Johnson's" спазва задачите си както винаги да включва мнението на родителите, така и постоянно да усъвършенства знанията си в науката за бебетата и да намира всичко необходимо за максималните грижи към мъничетата. Това е причината и екипът да осъществява редица научни изследвания, с които да се подпомогне разбирането на специфичните нужди на бебето. Така създава гамата или както казват от екипа "каталогът от продукти за покриване на всяко мъниче с чиста и нежна грижа от главата до петите". виж повече виж по-малко