" Lorys " или специална грижа за косата – с това представяне бразилската козметична марка се появява на бял свят. А дебютът се състои от скромна линия продукти, но създадена така, че да предложи специална грижа за всички типове коса , дори и за боядисаната, увредена и третирана. Днес "Lorys" предлага голямо разнообразие от продукти за косата. Присъстват от формули за ежедневна грижа през рецепти с професионален резултат до продукти, специално създадени за децата. "Lorys" или специална грижа за косата – с това представяне бразилската козметична марка се появява на бял свят. А дебютът се състои от скромна линия продукти, но създадена така, че да предложи специална грижа за всички типове коса, дори и за боядисаната, увредена и третирана.
Днес "Lorys" предлага голямо разнообразие от продукти за косата. Присъстват от формули за ежедневна грижа през рецепти с професионален резултат до продукти, специално създадени за децата. Маски, шампоани, балсами – без значение какъв точно е типа на продукта обаче, козметолозите от "Lorys" създават всяка формула с внимателно подбрани съставки, които да бъдат полезни в грижата за конкретен тип коса. Така, например, се появява маската за третирана коса, която с активните си съставки и комбинация от силикони заздравява косъма и поддържа косата, жизнена и красива. Всъщност каталогът на "Lorys" предлага и универсални "рецепти", каквато е овлажняващата маска със съдържание на 100% натурално арганово масло. Маската е подходяща за всеки тип коса, а арганът в състава подхранва кожата на скалпа и помага за възстановяване на косата. Естествено, това далеч не са единствените съставки, които козметолозите от "Lorys" използват. Много от продуктите се появяват с комбинации, създадени от специалистите, след следването на едно важно условие – съставките да имат доказани действия за косата.
Каталогът на "Lorys" обаче едва ли щеше да бъде факт, ако не беше дългогодишният опит, който има собственикът на марката – компания "Sther". Създадена през 1975 г. в Бразилия от Joao Vitor Ricardi, компанията стартира с ясно поставени цели и всеки детайл в работата по пътя към развитието е важен. Даже изборът на името на компанията не е случаен – Joao Vitor Ricardi решава да я нарече "Sther", което идва от съкращението Санта Тереза. По този начин Jao искал да почете любимата му баба, а и да демонстрира привързаността, която цялото му семейство изпитва към нея. И след като името е избрано, започват да се обмислят детайлите в работния процес. Не след дълго с този подход идва и успешният резултат.
Компанията стартира с успех в производството на пластмасови опаковки, а с течение на времето придобива голям опит в областта на дизайна. След това собственикът на "Sther" решава да инвестира в козметичните продукти, използвайки опаковките, произведени в собствената му фабрика. И това решение отново става причина за успех. След няколко години козметичните продукти на "Sther" се виждат по рафтовете на най-големите парфюмерии и вериги супермаркети в цяла Бразилия. А с течение на времето компанията преминава границите на своята родина. През последните години "Sther" предлага продуктите си в близо 50 страни по света.
В момента фабриката на бразилския производител се намира в промишлената зона на Жундиаи – град, близо до Сао Пауло. Екипът на компанията продължава да създава козметични продукти, като строго следва свои принципи, които посочва с думите: "Ние винаги следим новините в козметичния пазар. Ние инвестираме в научни изследвания и технологични иновации, за да създаваме продукти за нашите клиенти. По този начин "Sther" е готова да отговаря на изискванията както в своята родина, така в чужбина. И ако в днешно време ние сме в почти 50 страни, убедени сме, че това е резултат от сериозна и ангажирана работа". виж повече виж по-малко