"Харесва ми начинът, по който изглежда косата ми, а също и усещането при докосването ѝ, след като използвах шампоана Clear", казва топмоделът и дизайнер Хайди Клум на представянето на марката " Clear " в Ню Йорк. После Клум добавя и думите: "Това е революционно нов подход в грижата за косата". В какво се състои новото? "Всъщност още след като компания "Unilever", собственик на марките " Dove " и " Rexona ", основава "Clear" през 2012 г., нетрадиционният подход е представен – състои се в предлагането на грижа не само за косата от корена до върха, но и за кожата на скалпа."Харесва ми начинът, по който изглежда косата ми, а също и усещането при докосването ѝ, след като използвах шампоана Clear", казва топмоделът и дизайнер Хайди Клум на представянето на марката "Clear" в Ню Йорк. После Клум добавя и думите: "Това е революционно нов подход в грижата за косата".
В какво се състои новото? "Всъщност още след като компания "Unilever", собственик на марките "Dove" и "Rexona", основава "Clear" през 2012 г., нетрадиционният подход е представен – състои се в предлагането на грижа не само за косата от корена до върха, но и за кожата на скалпа. Затова "Clear" стартира със слогана: "Scalp and Hair Therapy" (в превод от английски език "Терапия за скалпа и косата"). Но ако се питате каква е причината за вниманието към подобен подход, то веднага можем да я посочим – това е добре познатият на всички жени начин да се грижат за косата си. Иначе казано: "Когато става дума за грижа за косата на дамите, акцентът е традиционно по краищата, но все още 99% от естествена сила и красота на косата идват от скалпа. Всъщност важно да се полагат грижи за кожата на скалпа и тя да се подхранва така, както ние се грижим за нашата кожа по лицето и тялото, например. "Clear" има за задача да подхранва скалпа, за да създаде правилната основа за по-силна и по-красива koca", споделя Дейвид Рубин, маркетинг директор от дъщерното дружество на "Unilever" в САЩ.
Напълно в синхрон с думите на Рубин каталогът на марката дебютира с пълна гама от шампоани и балсами за добре изглеждаща коса и добре подхранен скалп. Но знаейки колко пагубен резултат може да окаже проблем като пърхота, от екипа разработват и специализирана лечебна рецепта, която да го пребори, като едновременно с това да подхранва косата и скалпа. Оказва се, ролята му става дотолкова голяма, че днес за много от потребителите по света първата асоциация с "Clear" е мощно ефективен шампоан в борбата с пърхота.
Всъщност лечебният шампоан далеч не e един-единствен в каталога. Наясно, че вярването "само мазната коса може да бъде засегната от пърхота" е абсолютен мит, специалистите от "Clear" решават да разработят лечебни формули за всички типове коса. Така днес каталогът предлага от шампоан против пърхот за мазна коса през продукт за тънката и фина, който да пребори проблема, но и да придава обем на косъма, до шампоан за нормална коса и чувствителен скалп. Предложенията обаче не спират дотук.
За грижата за косата марката предлага:- Продуктова гама за жени, която включва шампоани и балсами. Формулите са разработени според различните типове коса, но имат едно нещо, което ги обединява – базирани са на технология "Nutrium 10™", комбинираща в себе си 10 витамина и минерала, които подхранват косата и предотвратяват последващата поява на пърхота, като възстановяват естествения баланс на скалпа.
- Продуктова гама за мъже с шампоани и формули 2 в 1 (комбинация на шампоан и балсам). Формулите разчупват "традиционния" подход за лечение на пърхот и премахват най-често срещаните проблеми на скалпа и косата на мъжете. Всички тези продукти отново са проектирани според различните типове коса, но пак имат обединяваща черта – създадени са с технологията "Bio-Nutrium 10™", която съчетава витамини с подхранващи и растителни съставки като женшен, чаено дърво и мента.
виж повече виж по-малко
Шампоани Clear
Продукти 1-6 от общо 6