Ако трябваше да представим българската марка " MM Beauty " накратко, то сигурни сме, че думите "грижа за koca" са напълно красноречиви. Естествено, не са случайно избрани. От шампоана през маската до боята за поддържането или пълната промяна на цвета - през годините "MM Beauty" предлага основните продукти, с които косата да бъде здрава и красива. Всъщност вниманието към здравето и красотата е много определящо при създаването на всеки продукт на марката.Ако трябваше да представим българската марка "MM Beauty" накратко, то сигурни сме, че думите "грижа за koca" са напълно красноречиви. Естествено, не са случайно избрани. От шампоана през маската до боята за поддържането или пълната промяна на цвета - през годините "MM Beauty" предлага основните продукти, с които косата да бъде здрава и красива.
Всъщност вниманието към здравето и красотата е много определящо при създаването на всеки продукт на марката. Дори боите за коса в каталога се разработват така, че да предложат не само различни и наситени цветове, а и да защитават максимално косата по време на боядисване. Ето, например, един от резултатите: "MM Beauty Phyto Colour" или трайната боя за коса, която съдържа растителни екстракти от бреза за възстановяване на структурата на косъма, репей за стимулиране растежа на косата, лайка и невен за успокояващо и укрепващо скалпа действие. Но даже и следващото попълнение в каталога - "MM Beauty Colour Sense" - осигурява щадящо косата боядисване. Тук обаче формулата е без амоняк и е обогатена с плодови екстракти.
Е, всички знаем, че колкото и щадяща да е една формула, винаги е необходима специална грижа за боядисаната коса, така че да се поддържат нейните блясък, сияйност и здравина. Точно поради този факт в каталога на марката присъства и серията продукти, създадена специално за боядисаната коса. Маска, шампоан или балсам - всички формули са обогатени с натурални съставки, сред които масло от жожоба и екстракт от бамбук. Защото "правят косата жизнена, мека и сияйна", както казват специалистите от марката.
През годините "MM Beauty" не спира да се грижи за косата, като поддържа нейните здраве и красота. А изборът на този подход, като че ли е основната причина марката да се сдобие с успешни постижения, сред които това, че продуктите ѝ се предлагат в над 30 страни по света. Всъщност едва ли има как каталогът на "MM Beauty" да не поеме напред към успеха, след като натам се движи и собственикът на марката - компания "Solvex". От създаването си в Плодив през 1995 г., за "Solvex" портфолиото от собствени козметични продукти постоянно се увеличава. С течение на времето и производствената база също, като днес фабриката включва и собствени научноизследователски лаборатории. И именно в тях екип от специалисти създава всяка следваща формула.
Естествено, качеството е от значение. Затова козметичните продукти се разработват в съответствие със строги световни стандарти и здравното законодателство на България. Преди пускането им в производство формулите подлежат и на клинично и дерматологично тестване в Университетска Болница Св. Георги в Пловдив. А с излизането на пазара идва момент, в който развитието им съвсем не се ограничава. През последните години много от продуктите на "Solvex" се предлагат в над 40 страни по света. Но редом с развитието и световната популярност, за производителя се отварят и вратите на международното сътрудничество. Днес козметичните формули на компанията се разработват с някои от най-големите и доказани доставчици и лаборатории в света: "Sederma", "Mane" и "Jean Niel" във Франция, "Pentapharm" в Швейцария, "Cognis" и "Symrise" в Германия. виж повече виж по-малко