Един от лидерите на пазара за продукти за орална хигиена, добре познат в десетки страни по света - това е "
Dental". Като част от "
Rubella", една от водещите наши козметични компании, марката започва блестящ старт и успява да поддържа завидни темпове на развитие.
Всичко започва през 1999 г. Тогава екипът на "
Rubella" стартира разработването на продуктите с марка "Dental". Първата стъпка е поставяне на основните цели. От тях бързо се откроява най-важната - "Dental" да предложи аналог на продуктите на международни компании, но съобразени с българския стандарт. Резултатът не закъснява и на местния пазар се появява ново поколение пасти за зъби с общопрофилактично или със специфично действие. Постепенно гамата на "Dental" се обогатява значително и марката започва да предлага истинско разнообразие, покриващо всички нужди на потребителите. Пастите за зъби с марката имат и едно основно предимство - формулите им са разработени на силикатна основа, за разлика от повечето други пасти на пазара, които са карбонатни.
Иновативните технологии за разработване на продуктите не могат да останат незабелязани. Качеството за потребителя е наградено с успеха на компанията. Някои от първите постижения са отпразнувани през 2004 г., когато "Dental" печели две големи награди, доказателство за иновативност на марката и за признанието на потребителите. Това са златния медал на 24-тия международен панаир на потребителски стоки и технологии - Пловдив, както и приза за марка с повече от 100 милиона потребители.
Серията "Dental Pro" има голям принос за авторитета на марката. В тази серия се включват продукти за регенерериране на емайла, срещу пародонтит и гингивит, за чувствителни зъби или избелване. С един от продуктите в тази гама "Dental" отнася и наградата "Продукт на годината".
Награда "Продукт на годината"Пастата за зъби "Dental Pro White & Protect" е обявена за продукт на годината за 2017 г. Тя има уникална формула, която нежно почиства петната и възвръща белотата на зъбите. Активната съставка хидроксиапатит е ключов елемент за здравината на емайла, като спомага за елиминирането на микропукнатините по него. Качеството е оценено високо: "Продукт на годината" е награда със авторитет в много страни. Присъжда се за иновации в продуктите и услугите и победителят във всяка категория винаги е само един.
За първи път наградата е присъдена преди 29 години във Франция. Днес се присъжда в десетки страни по света, като целта е да насочи потребителите към най-новите и интересни предложения на пазара, както и да отличи производителите за високото качество и иновативността на продуктите.
"Dental" предлага и ефективни продукти с нежни формули, приятни за употреба. С тях миенето на зъбки е удоволствие за най-малките и няма нужда от допълнително напомняне! В тази област отличава се серията "Tra-la-la", която включва пасти за зъби, които децата не биха пропуснали - с вкус на шоколад, кока-кола даже с аромат на
дъвка, или апетитно ухаеща паста
с аромат на дива ягода. В каталога се включват и иновативни разработки, като четката "
Gold Power", която е високотехнологичен продукт, изработен по специален начин чрез добавяне на чисто злато във влакната. Със същата технологична разработка популярност печели и "
Anti-bacterial Sensitive" - четка за чувствителни зъби с добавено сребро във влакната.
По този начин, като обръщат все повече внимание на специфичните грижи, експерите на "Rubella" постепенно разработват и интензивни програми със строго определено предназначение. "Dental" не спира да расте. Всяка от формулите се разработва от висококвалифицирани специалисти, съобразно най-новите научни открития и регламентираните български и международни стандарти. Всеки продукт се създава с предварително подбрани активни съставки, осигурени от реномирани световни компании и доставчици. Редом с утвърдените качества на съставките от цял свят, "Dental" използва и богатството на българската природа. Днес марката "Dental" заема водещи позиции на българския пазар и набира все повече популярност на световния. Годишно продуктите "Dental" са с продажби от над 300 млн. в България и достигат до над 100 млн. потребители в световен мащаб.