Активните, спортуващи мъже имат нужда не само от удобни дрехи и обувки, но и от специално разработени за динамичния им начин на живот козметични продукти. От душ гелове, през различни продукти за след бръснене, дезодоранти, тоалетни води и продукти против изпотяване. Всяка една от забележителните мъжки серии на
Adidas е със специфичен аромат, носещ настроение и самочувствие, като някои са посветени на конкретни световни спортни събития. Всички продукти са разработени от специалисти козметолози, парфюмеристи, работили съвместно с изтъкнати атлети.
Серията
Dynamic Pulse е представена през 1997 г., като аромата на всеки от продуктите – от душ гела, през афтър шейва, део спрея, тоалетната вода и део стика, поставя акцент върху динамичното ежедневие на мъжете. Състои се от свеж цитрус, хладна мента и топъл кедър. Той носи усещане за чистота, свежест, буди сетивата и мотивира мъжете да продължат активно да се справят с дневните предизвикателства. Леките нотки на сладки плодове и ухание на гора добавят финес на аромата и превеждат мъжа през целия му ден.
За делниците на активните мъже Adidas създават серията
Adidas Men Ice Dive, в която има афтър шейв, душ гел, део стик, тоалетна вода. Ice Dive се появява през 2001 година, като зад характерния аромат стои „носа“ на големия парфюмерист Philippe Bousseton. Връхните нотки са на киви, лавандула, мандарина, ледена мента, грейпфрут, анасон и бергамот. Сърцето на аромата са сандалово дърво, пачули и здравец, а основата е от мускус, ванилия, черен пипер и амбра.
Серията
Adidas Men Pure Game е посветена на футболните фенове и Световното първенство по футбол в ЮАР, 2010 г. С идеята за непоколебим дух на спортсменство, от Adidas са създали продукти с пикантен, дървесен (кипарисов) и цитрусов аромат. Цялата серия е подправен с успокояващия ефект на босилек, пипер и лавандула.
Серията Adidas Men Extreme Power е вдъхновена от футбола и по-специално от Европейското футболно първенство през 2012 г. Промотирана е от Зинедин Зидан. Всеки от продуктите носи екстремната мощност, връхлитаща както играчите, така и техните фенове с дървесен аромат (кедър, пачули и сандалово дърво), лимон, бергамот, а домииниращата нотка е на кафе.
Дизайнът на опаковките също е вдъхновен от футбола - с детайли, напомнящи формата на футболна топка. Серията включва тоалетна вода, афтър шейв, душ гел, дезодорант спрей и ролон.
За всички мъже, които имат самочувствие, обичат да се конкурират, да създават и живеят по свои собствени правила е създадена серията Adidas Men Team Five. Тя се появява през 2013 г., а продуктите са лимитирани - афтър шейв, део спрей, део стик, душ гел, парфюм, парфюмен боди спрей и тоалетна вода. Ароматът на продуктите е с връхна нотка на босилек, зелена ябълка и лимон, подправени с мента, градински чай, лавандула и бор. Основата на уханието е от кехлибар и тамян.
Премиерата на серията Adidas Men Get ready е през 2014 г. В нея има афтър шейв, део стик, део спрей, душ гел и тоалетната вода, които са с аромат в който доминират дървесни нотки. “Носът” зад този аромат е на великия парфюмерист Jacques Huclier (негово творение е Angel Men на Thierry Mugler). Серията е с връхни нотки на цитруси, ананас и свежест на море. Развитието е с нотки на екзотични плодове, градински чай и лавандула, а основата е на пачули, сандалово дърво и кедър.
За активно спортуващите мъже, за тези, които имат нужда да изразходват енергия тичайки, играейки и състезавайки се, специалистите от Adidas непрестанно работят върху подобряване формулата срещу изпотяване, която намира приложение в дезодорантите и ролоните им Adidas Men New A3. Тя съдържа уникална охлаждаща формула cool & dry, която носи повече свежест и има четири измерения на ефикасност: свежест, сухота, защита и абсорбция.
Освен козметичните продукти срещу изпотяване, Adidas има и серия Adidas Men Footcare, в която са включени спрейове за крака и обувки. Продуктът за стъпала е със специална формула, предотвратяваща образуването на гъбички, има охлаждащо и успокояващо кожата действие и предотвратява неприятната миризма.
И всичко това от Adidas правят в името на мъжкото самочувствие, удобство и грижа за здравето.