Водени от изискванията и нуждите на всяка жена. Това е основната „съставка“, без която екипът на американската компания „Procter & Gamble“ не би постигнал успешната рецепта за създаването на марката „Always“. Всъщност като притежател на 50 лидерски и световноизвестни марки, сред които продуктите за бръснене „
Gillette“, шампоаните „
Pantene“ и „
Head & Shoulders”, компанията и за миг не отклонява вниманието от своите потребители. В дългогодишната си история създава всяка следваща марка, допитвайки се до хората, за които я разработва.
Резултат от редица проучвания е и появата на марката дамски превръзки “
Always”. Всичко започва през януари 1983 г., след проучвания в Минеаполис, щата Минесота. Въпреки че от дълги години „Procter & Gamble“ предлага в каталога си тампони „Tampax“, целият екип работи усилено върху идеята за нови продукти, специално предназначени за дамите. След като създават концепцията, специалистите от компанията веднага провеждат проучванията. Съвсем скоро след всички допитвания дамските превръзки “Always” вече са факт. В началото на 1984 г. телевизионна реклама показва и първите продукти на марката: мини и макси дамски превръзки.
От появата си обаче марката като че ли винаги застава зад някои от най-големите иновации. Само 3 години след старта си „Always“ вече предлага първите в света дамски превръзки с крилца, които осигуряват допълнителна защита и повече комфорт за дамите. През 1990 г. се появяват и първите ултра тънки дамски превръзки. На следващата година поредната иновация отново е факт – превръзки „
Always Ultra“ изненадват всички с новата технология „Supersorber“ за по-бързо абсорбиране. Скоро след това „Always Infinity“ привливат вниманието като единствените превръзки, направен с уникален материал, наречен Infinicel ®. Изключително гъвкав и тънък, материалът напълно преобразува формата си, така че при най-динамичното ежедневие и при всяко едно движение притесненията на дамите вече са излишни.
През годините „Always“ разширява не само продуктовата гама, но и границите на пазарите, на които се предлага. Освен в САЩ, марката става изключително популярна в Азия и в Западна Европа, а не след дълго завладява и източната част на континента. Но независимо от коя част на света са дамите, за „Always“ най-важно е всяка една от тях да се чувства сигурна и да бъде по-позитивна и по-щастлива. Ето защо не спира с нововъведенията. Разбира се, за всяко са важни мненията. Дори и „Always Fresh“, едно от последните попълнения, също се разработва след допитвания. Според проучването 10% от жените в Западна Европа предпочитат да използват ароматизирани дамски превръзки, защото наличието на парфюмна есенция подсилва усещането за свежест. Така на бял свят се появяват ароматизираните дамски превръзки „Always Fresh“, които осигуряват допълнителна свежест, благодарение на няколко капки специално разработен парфюм. Всяка парфюмна композиция е внимателно анализирана по отношение на безопасността за потребителите. А скоро след появата си, гамата се разширява и с ново попълнение – „Always Fresh Sensitive“, създадени така, че да не предизвикват алергия и да се понасят добре от кожата, дори и най-чувствителната.
Днес милиони жени по света се доверяват на разнообразния каталог, който „Always“ предлага. И независимо от избора, всяка е наясно, че ще се чувства свободно, комфортно и напълно защитена.