Да създава хигиенни козметични продукти така, че да гарантират нежност, безопасност и удобство на използване за всяка жена. Тази цел си поставя екипът на полската компания "Harper Hygienics", а резултатът е появата на козметичната марка "
Ola". Разбира се, с изпълняването на мисията се появяват и продуктите в каталога - деликатни памучни тампони за почистване на грим, хигиенни и освежаващи мокри кърпички. Така, още със старта си, "Ola" предлага лесни начини за почистване и грижа за кожата или просто подходящи "козметични помощници" в забързаното ежедневие на съвременната жена. Освен това, както добавят създателите на марката: ""Ola" отговаря на очакванията на жените, които търсят добри продукти на разумни цени и които оценяват стандарта на качество и безопасността на всеки продукт".
С течение на времето чрез предварително поставените мисия и правила каталогът с козметични памучни изделия се развива. А едновременно с това, постиженията на "Ola" също се увеличават. Постепенно марката става популярна не само в родината си Полша, но и в много европейски страни. Е, успехът на тази марка обаче съвсем не е първият за компанията собственик "Harper Hygienics". След старта си през 1990 г. "Harper Hygienics" се насочва към специализирането в производството на козметични изделия от памук. От 2001 г. в каталога се появяват мокри кърпички за почистване на грим и бебешки мокри кърпички. Две години по-късно започва производството на интимни кърпички. А днес, освен марка "Ola", част от от портфолиото на компанията са още хигиенни продукти за бебета и възрастни "Нежность" и памучни и хигиенни козметични изделия, част от каталога на "
Cleanic" - една от най-разпознаваемите марки в бранша си.
Въпреки развитието и успехите, специалистите от "Harper Hygienics" споделят, че винаги работят със стремеж към перфектно изпълнение. Според тях обаче "най-голямото предизвикателство е да се поддържат високите стандарти на всеки етап от производствения процес". Ето защо във фабриката на "Harper Hygienics" суровини, опаковки и оборудване са под постоянни наблюдения. Но дори и когато продуктът е готов, отново има изисквания за изпълняване. Винаги се провежда качествен контрол на готовите продукти, като анализите се правят в модерно оборудвана лаборатория и в съответствие с европейските стандарти. А какъв е резултатът? Винаги един и същи или както казват специалистите от компанията: "микробиологичните изследвания потвърждават, че продуктите са безопасни за нашите потребители".