Изобилие от парфюми и дезодоранти за мъжете и жените – днес това е първата асоциация на мнозина, щом се спомене турската компания "
Hunca". И е напълно правилна постъпка – каталогът предлага истинско разнообразие от аромати за силния пол и за всяка нежна половинка. Интересен факт обаче е това, че компанията прави първи стъпки в козметичния свят със съвсем различна "рецепта" от парфюмната композиция.
Всичко започва през 1957 г., когато "Hunca" е основана с идеята да предоставя козметични формули за грижа за кожата и продукти за лична хигиена. Скоро след старта първата реализирана продукция става факт – появява се балсамът за ръце "Hunca". През 1978 г. обаче компанията сменя посоката и изненадва с представянето на серия "Madigan" или първите парфюми за мъже в Турция. В началото на 80-те се присъединяват още серии с аромати и по всичко личи, че "Hunca" ще стане лидер сред парфюмните производители в страната си. Постепенно популярността расте и компанията наистина заема водещи позиции – през 1997 г., например, създава най-голямата козметична фабрика на Балканите и в Близкия изток тогава, която се намира в турския град Текирдаг.
С настъпването на 2002 г. "Hunca" представя първия део стик на турска територия. Постепенно към каталога се присъединяват също бяла и декоративна козметика. Но в средата на 2000-те години има и още нещо запомнящо се за екипа на компанията – над 1400 от създадените продукти започват да се предлагат на международния пазар. През следващите години износът се увеличава, а с него и световната популярност на компанията започва да расте. Но безспорно сред най-известните представители на каталога в различните страни са парфюмните аромати от специално създадени серии.
Част от популярните серии са:
"
Hunca Jagler"
Със старта си през 1990 г. "Jagler" серията представя ароматни композиции за мъже. Различните ухания и продължителността на аромата донасят успех за кратък период. Но после серията издържа проверката на времето и дори започва да се разраства, като достига разнообразие от мъжки парфюми и дезодоранти. По-късно се появява и "Jagler Woman", който поставя началото на продуктите за жени в гамата. Но с вниманието към нежния пол, мъжете не остават забравени. През 2007 г. връхлита "вълна" от свежест с "Jagler Sport" – дезодорантът за динамичните и атлетични мъже. През 2011 г. са представени парфюмите "Jagler Black" и "Jagler Storm" всеки в бутилка, досущ като стилна запалка или аксесоарът, на който много от мъжете са почитатели.
"Hunca Caldion"
Енергичност и динамика, "преплетени" с мек аромат, подходящ за ежедневна употреба и специално създаден за всички млади хора – с това послание гамата "Caldion" дебютира през 1996 г. През годините серията постепенно се попълва. И няма как това да спре, просто защото основата цел, която основателите на гамата искат да се постигне, е "Caldion" да акцентира върху съвременното и модерното. Все пак това е толкова важно за младите. Така в серията се появяват различни дамски и мъжки дезодоранти и парфюми. Сред тях са цветни и плодови съчетания за дамите и флорални мотиви в комбинация с дървесни нотки за мъжете. Серията предлага също и подаръчни комплекти за празничните поводи. Освен това, през 2006 г. към модерната гама се присъединяват и елегантните изтънчени аромати "Night Caldion" – все пак вечерните събития са важна част от ежедневието на много хора.
"Hunca She"
Скоро след стартирането си през април 2006 г. серията "She" заема водеща позиция в страната си. За кратък период успява да спечели много млади дами, за които специално създава и всички свои аромати. Затова и мисията на серията звучи така: "Да подари аромат на всяка иновативна, модерна и уверена в себе си млада дама". Серията предлага различни ароматни композиции, които създават пъстра палитра от ухания и всеки от тях дори пристига в колоритна и модерна опаковка. Е, специалистите са наясно колко различни могат да бъдат момичетата. Затова отразяват индивидуалността не само в уханията и опаковките, а даже и в имената на ароматите. Например, "She Is Sexy", "She Is Sweet" и "She Is Cool".