"Пренеси салона за красота у дома" – с това мото американската компания "
Kiss" стартира своя път през 2000-те години. С течение на времето, като че ли изборът да пренесе "частица" от салоните в дома на всяка жена става една изключително успешна "рецепта". Всъщност дотолкова успешна, че днес от екипа на "Kiss" гордо споделят: "компанията е сред най-големите производители и дистрибутори в света на продукти за постигане на професионален резултат в маникюра и педикюра". И като част от лидерите в този бранш, "Kiss" предлага истинско разнообразие в своя каталог – изкуствени нокти в най-различни форми, декоративни елементи и стикери за залепяне както върху естествените, така и върху изкуствените нокти, а също комплекти от лакове за постигане на ефектен резултат в направата на маникюра и педикюра, независимо дали в салона, или у дома.
Така през годините разнообразието от продукти продължава да расте. Но успехът и популярността също нарастват, след като "Kiss" съчетава качеството и професионална грижа за нокти, създавайки лесни за употреба комплекти за маникюр и педикюр. Всеки от тях включва необходимите неща, за да може да се постигне професионален резултат в домашни условия. А относно въпроса как се случва това, специалистите споделят каква е "тайната рецепта": "всеки от продуктите се създава с иновативното мислене и богатия опит в салоните, които "Kiss" притежава". Всъщност този подход се влага и при създаването на нови продуктови линии в каталога. С течение на времето "Kiss" представя още много други гами с различни имена. Появяват се и инструменти за грижа за маникюра и педикюра, стартира и гама от декоративна козметика, също линия с аксесоари и уреди за коса, дори разнообразни видове изкуствени мигли за подчертаване на погледа. И всеки продукт е с мисия "да пренесе салона у дома", като предлага професионален резултат, допълващ визията.
През годините обаче някои продукти стават безспорни лидери в каталога. И ако попитаме специалистите, водещите позиции принадлежат на изкуствените мигли, нокти и аксесоари за маникюр "Kiss", с които компанията дебютира. Следващите на челна позиция са представителите на марката "Broadway" – създадена по-късно от американската компания, но отново с внимание към перфектния маникюр на дамите. Всъщност с течение на времето до лидерските позиции в каталога достига и серията от изкуствени мигли с оригиналното и закачливо име "
Kiss i-Envy", което днес съществува и като самостоятелна марка на компания "Kiss". Но дори и да е отделна марка, "Kiss i-Envy" отговаря изцяло на мотото на създателя си. Или както казват специалистите: "i-Envy" се появява с мисията да достави линия от разнообразни мигли, които да бъдат полезни както за професионалистите, така и за потребителите в домашни условия". Разбира се, за да спечели и двете групи, качеството никак не е за пренебрегване. Точно заради това създателите решават, че ще поставят основни правила при процеса на разработване на продуктите от гамата с изкуствени мигли. С течение на времето едно от най-важните става това, че всеки продукт се създава рамо до рамо с професионални гримьори и консултанти. А що се отнася до качеството, ето и правилото за неговото постигане: всички мигли "i-Envy" от "Kiss" се изработват ръчно и от естествен косъм с качество тип "Remy". Това е най-високият клас, според който структурата на косъма е изцяло запазена, без да е увреждана химически или обработвана механично, за да се позволи по-продължителна употреба и да се достигне повече устойчивост.
Със селектирането на качествен естествен косъм и съвместната работа с професионалисти обаче работата по създаването на миглите "i-Envy" не спира. За специалистите от "Kiss" е важно да предложат разнообразие на потребителите. Така се повяват изкуствени мигли за постигане на различна визия и впечатляващ ефект. Повече обем, повече дължина, по-извита форма, по-наситен цвят – какъвто и да е желаният ефектен завършек "Kiss i-Envy" предлага решение с различни видове изкуствени мигли, които са лесни за поставяне. Освен това, гамата "i-Envy" предлага и снопчета мигли, които могат да се поставят между естествените само там, където е необходимо. А след това, крайният резултат е представен от специалистите с думите: "перфектно сливане и естествено излъчване".
С течение на времето уменията на "Kiss" да подарява професионални резултати за перфектна визия стават все по-впечатляващи за потребителите. И вероятно точно заради това производителят става познат в множество страни с граници извън тези на родината си САЩ. А през последните години продуктите на компанията се предлагат в над 90 страни по целия свят.