Знаете ли, че ако спрете водата, докато си миете зъбите, ще изразходвате 1 литър, вместо 6 литра вода? Това го научаваме от опаковките на пастите за зъби на "
Splat", където има и надпис: "Спрете водата, докато ме използвате" ("Stop the water while using me"). И това не е само рекламен трик, а цялостно отношение на компанията-производител към околната среда, с мисъл за бъдещето на клиентите.
"Splat" са 3
-ти в света по пазарен дял на продажбите на паста за зъби, а в Русия са обявени за производител № 1 на средства за устна хигиена (от 2010 г.). А, всичко започва през 1992 г., когато в най-добрите аптеки в Русия се появява натурална паста с витамино-минерален комплекс, с жизнерадостно делфинче на опаковката. Натуралният комплекс от микроводорасли Spirulina Platensis (едно от първите растения в света), което е сред широко използваните природни добавки. Пастата бързо става лидер в продажбите в Русия, поради изключителното си качество.
2001 г. се оказва преломна за компанията, когато, въпреки трудностите, се утвърждава мотото да се трудиш и живееш за това в света да има повече щастливи, здрави и жизнерадостни хора. Да бъдеш полезен дори само на един човек на ден - това може да осмисли съществуването ти. Посветени на тази идея от "Splat cosmetics" полагат усилия и слагат начало на собствено производство, което едно от най-съвременните в Русия. Терапевтичният ефект на професионалните пасти за зъби "Splat" получава признание от водещи институции в Европа и Русия.
През 2004 г. Поради желанието си да опознае по-добре клиентите си, дава интересна идея на президента на компанията, който пише писмо до своите приятели-клиентите, което е вложено в опаковката на всяка една тяхна паста. В това обръщение се разказвало за хората, които стоят зад създаването на великолепните продукти, за мечтите и желанието им да създават заедно продукти, носещи щастие. В отговор компанията получава хиляди писма, на които лично президента отговорил с благодарност и топли чувства. От тогава писмата на генералния директор се превръщат в традиция, която докосва сърцата на милиони техни почитатели.
През 2008 г., благодарение на непрекъснатите иновации, развойна дейност и създаване на все повече натурални продукти, "Splat" е отличена първа награда на конгреса за най-динамично развиващите се компании в руския среден бизнес. Една година по-късно компанията стартира проект "Етично и екологично производство". В резултат те успешно преминават през доброволна сертификация в международната организация Prima Klima, която потвърждава СО
2-неутралното им производство. За една година те наполовина намаляват нивото на отделен в атмосферата СО
2. За целта се отказват от опаковъчни материали и компоненти, съдържащи фенол и фреон. През лятото на 2009 г., според проучване на ACNielsen, "Splat" става №1 на руския пазар на продукти за устна хигиена, а на следващата година вече е на 3-то място в света, сред световните брандове. Тя се превръща в световен феномен, благодарение на световните иновации и съвременните ѝ революционни продукти, които се предлагат в повече от 35 000 търговски точки в Русия и в над 18 страни в света.
Сред продуктите ѝ са такива, които безопасно
избелват зъбите, без да увреждат емайла; детски, които не вредят на детското здраве, дори при поглъщане; заздравяващи емайла; в малки опаковки - за пътуващите; различни видове пяна за зъби, заздравяваща венците и
намаляващи риска от възпаление; четки и конци за зъби и води за уста с различно действие.
Цялото производство на "Сплат" е със статут СО
2-неутрално и сертифицирано в съответствие с международните стандарти GMP Cosmetics, ISO 9001, ISO 14001.
И с тези сертификати не се изчерпва позитивното отношение и желанието на компанията да опазва природата. "Splat" мислят за бъдещето ѝ, защото то е бъдеще на техните клиенти и на всички нас.