Влага креативност и съчетава аромати, а след това с взискателност "претворява" своите готови композиции в шишенца с парфюми. Така изглеждат стъпките, които френската компания "Ulric De Varens" спазва всеки път, когато създава парфюм за каталога си. Първият аромат се появява през 1981 г., когато компанията е основана. Разбира се, стартирането започва благодарение на основателя - французина Ulric Viellard. А началото на "стартовата права" е Париж. Всъщност и до днес френската столица е седалище на производителя. През годините обаче страстта към ароматите дава голяма преднина на "Ulric De Varens" и от старта на парижка територия компанията става популярна в над 90 страни. Изключителен успех постига в родината си Франция, в Германия и в още много други европейски държави.
С течение на времето това, което допринася за успеха на компанията е увеличаващият се каталог от дамски и мъжки парфюми. През годините попълненията не спират да се появяват, а много от тях стават и емблематични за каталога. Такива, например, са дамските уханни композиции "Purple Pop" и "Pink Rock" или мъжките аромати "UDV Black" и "UDV Blue". Всички те стартират през 1993 г., но се предлагат и до днес, за да продължават да подаряват "магичния" си аромат на всички свои почитатели. А с настъпването на новия век през 2000 г. емблематичните попълнения продължават да се появяват. Тогава "Ulric De Varens" създава парфюмът за дамите "Pour Elle", за който от екипа на компанията казват, че един от бестселърите в каталога и до днес.
Разбира се, с течение на времето разнообразието от аромати не спира да расте, така че всеки да може да намери любимото ухание. А със създаването на попълненията, компанията изгражда и изключително добра репутация. Сред първите знаци за това, например, са наградите за "Най-добър аромат", "Най-добра опаковка" и "Най-добър дизайн". Френският производител ги получава през 1997 г., 2001 г. и 2003 г. А всяка от тях се връчва от списание "Oscars Cosmetique Magazine", като крайното решение е взето от жури от 50 козметични професионалисти. Но това не пречи през следващите години успехите да продължават да растат. Част от най-забележителните такива се случват през 2006 г. Тогава "Ulric De Varens" получава номинация за "Creative Audacity" – награда, която се връчва на 10-те най-креативни френски компании и се присъжда от президента в Елисейския дворец. Е, очевидно креативността, която "Ulric De Varens" използва за основна "съставка" в рецептите си, се оказва съвсем правилна. И като че ли екипа на компанията намира точната пропорция от нея, защото отново през 2006 г. името "Ulric De Varens" става нарицателно за лидер в "Beauty" сектора на парфюми във Франция. Това се случва, когато компанията за маркетингови проучвания "ACNielsen" обявява, че "Ulric De Varens" има повече продажби от водещи марки като "Pierre Cardin" и "
Adidas".
На какво се дължи успеха сред потребителите? Всъщност всичко се крие в концепцията, която "Ulric De Varens" си поставя на старта. А тя е: редом с "щипката" креативност в своята работа, винаги да създава луксозни и качествени френски парфюми, но в ценови диапазон, достъпен за всички. Разбира се, определянето на цената е собствено решение. Що се отнася до качеството обаче, от компанията го постигат с помощта на доказани специалисти. В продължение на 20 години, ароматните композиции "Ulric De Varens" се разработват главно от Jean-Claude Ellena – създател на успешни продукти за марките "Yves Saint Laurent" и "Cartier". С течение на времето екипът на компанията започва сътрудничество и с парфюмериста Pierre Bourdon – създателят на множество парфюми, сред които най-известни са "Cool Water", "Kouros", "Dolce Vita" и "Feminite Du Bois". Но дори и след изпълняване на правилата си за качество на аромата, компанията има още работа – създаването на дизайна. Оказва се, че това също е от изключителна важност за производителя. Над 25 години "Ulric De Varens" работи с Thierry de Baschmakoff или един от най-добрите дизайнери в Париж, работил в сътрудничество с марките "Dior", "Bulgari", "Galliano" и "Lacoste".