Ако някога ви кажат, че може да се предаде послание в бутилка, в която вместо писмо има лак за нокти, можете да сте напълно сигурни, че става дума не за какъвто и да е лак, а за "OPI". На дамите, които държат на перфектния маникюр, марката със сигурност е добре позната.
Компанията, която я произвежда - "OPI Products" - е основана през 1981 г. в Холивуд. Тя стартира като производител на стоматологични консумативи (Odontorium Products Incorporated). След няколко години основателят ѝ Джордж Шафер забелязва, че нещо друго се търси повече – акрила. Клиенти са стотиците салони за маникюр. Това кара Джордж да започне да произвежда продукти за красота и по-специално – за постигане на перфектен маникюр.
И така - от 1989 г. се появяват първите лакове за нокти "OPI", а днес производството е достигнало 55 милиона шишенца с "цветно послание" на година, които изнася в над 100 страни.
Освен невероятното качество, трайност и изключителни цветове, лаковете "OPI" имат още нещо неповторимо - имената на всеки цвят. Те се създават с творчески-забавно намигване от цял екип от специалисти, начело с "примата на маникюра и педикюра" - арт-директора на "OPI" Сузи Фишман. Има редица поразителни имена, които стават толкова популярни, че клиентите им ги наричат лакове-марки. Такива са "I'm not really a waitress" - уникален червен нюанс, който "прилепва" на кожи с всякакъв тен, "Lincoln Park After Dark" е подходящ за всеки сезон, въпреки своята "мрачност". "OPI Red, Malaga Wine" става един от най-продаваните им лакове, "You don't know Jacques" пък поставя началото на "земната" тенденция.
Всяка година компанията обновява своята колекция "Classic", в която попадат евъргрийн лакове. Сред любимите колекции са "Brazil", "Germany", "Mariah Carey Holiday", "Softshades", "Brights", "Nicole by OPI" и др.
Създаването и презентирането на продукти за красота неминуемо е свързано с известни лица от шоу бизнеса. Така е и с редица серии на "OPI". Стартът е в незабравимата Харвардска история "
Професия блондинка". Следват лимитирани колекции за редица холивудски продукции, като: "
Мъпетите", "Шрек завинаги", "
Алиса в страната на чудесата", 4 епизод на "Карибски пирати“, "Спайдърмен" и др. Сред лицата, които представят марката са Серина Уилямс, Кети Пери, Ники Минаж, Марая Кери, Гуен Стефани и др.
Съвсем в духа на новото време и световната ни интернет-свързаност с почти всяка точка от планетата, "OPI" разработват редица полезни приложения (достъпни и за iPhone/ iPod Touch), с които дамите могат да изпробват как стои на ръката всеки един от предлаганите лакове.
В палитрата на "OPI" има различни текстури лакове, с различен ефект - перлени, брокатени, чисти цветове с изключителен гланц, със "захарен ефект", релефни, "течен пясък", перлени с брокат, с металически ефект, както и неизброима палитра от цветове и нюанси.
Съветът за постигане на перфектен маникюр, който дават специалистите от "OPI", е да се спазват следните стъпки:- Основата (базата) да се нанася върху отлично почистени и подсушени нокти.
- Нанасянето на лака, трябва да се прави с плоската страна на четката успоредно на нокътя. Първо се нанася през средата, а след това отстрани. След изсъхване на първия слой, нанесете втори,, за да се постигне оптимално и равномерно покритие.
- Отгоре нанесете топ лак (освен, ако не се препоръчва да се пропусне, заради особената структира на основния лак).
- За по-бързо изсъхване, капнете по 1-2 капки от изкушителя на "OPI".
- На финала нанесете върху кутикулите от специалния подхранващ комплекс (Avoplex).
И няма как да подминем златната мисъл, която е въплътена във всички продукти "OPI": Всяка дама може да бъде жена, като не е нужно да се отказва от момичето в себе си!