Тайната на популярността и успеха на водещите световни марки се дължи отчасти на факта, че лансирането на основната модна продукция (облекла, аксесоари и др.) се допълва с парфюмна линия. Това е характерно и за една от най-известните немски марки - "Betty Barclay", която се явява олицетворение на женственост, елегантност, изискан стил и качество! С богатия си продуктов асортимент (женски облекла, обувки, чанти, аксесоари и парфюми) тя бързо се превръща в една от най-предпочитаните марки на много жени в цял свят. И това не е случайно! Марката е известна със своя стил и легендарно немско качество във всичко - от избора на материи до безупречната кройка. При създаването на колекциите си, приоритетни са практичността и комфорта, поради което облеклата на марката отлично подхождат и за офиса, без да изглеждат твърде официално или скучно. Дрехите на "Betty Barclay" са предназначени за уверените в себе си и успешни жени, които в същото време искат да излъчват женственост и сексапил. Облеклата съчетават уникален креативен дизайн и модерни тенденции с особен шик и ненадмината класика, които придават усещане за истинска женственост. Марката запазва точния баланс на изискан стил с максимален комфорт и практичност, за да могат дамите да се чувстват елегантно и удобно облечени за всеки повод. Но нека видим как започва всичко...
История на фирмата
За първи път за марката започва да се говори през 40-те години на миналия век, когато в САЩ беше представена първата колекция на "Betty Barclay". Тя е ориентирана към тийнейджърите, които предпочитат "street fashion" стила. След Втората Световна война компанията е на ръба на разорението, точно тогава по едно щастливо стечение на обстоятелствата тя попада в ръцете на Макс Берк – успешен немски предприемач. Той купува марката, регистрира я през 1955 година в град Хайделберг и напълно преразглежда концепцията ѝ, благодарение на което тя се превръща в абсолютен хит в Германия. Веднага след това марката получава лиценз да продава асортимента си във всички европейски страни. След цялостната смяна на концепцията облеклата на "Betty Barclay" вече не са предназначени за тийнейджъри, а за елегантни жени. Всички елементи на американския стил, биват заместени с истински европейски шик, комбиниран с немско качество и практичност.
В началото на 90-те години стартира първата парфюмна линия на "Betty Barclay", а няколко години след това се появява и първата колекция обувки. През 2004 година марката започва официално да се грижи за визията на женските олимпийски отбори на Германия, с което затвърждава своето име в света на спорта. През 2005 година "Betty Barclay" отпразнува своя 50-годишен юбилей и получава почетното звание "Mapka на годината". Днес марката е изключително известна, далеч извън границите на Европа. Тя разполага с над 3500 магазина, разположени в 60 страни по света. Освен основната "Betty Barclay", компанията има и две дъщерни марки - "Gil Bret" и "Vera Mont", които също носят значителни приходи на фирмата.
Парфюмерия
През 1994 година "Betty Barclay" пуска първата си линия парфюми, като привлича към себе си едни от най-квалифицираните имена в парфюмния свят, сред които се отличават професионалисти като Ursula Wndel, Anne Flipo, Bertrand Douchaufour, Camille Goutal, Isabelle Doyen, Harry Fremont и др. Отличителна черта на нейната парфюмерия са вълнуващите и изискани композиции, изтънчени комбинации от нотки, женственост, страст, разкошни аромати, които оставят дълготраен отпечатък. "Betty Barclay" създава своите парфюми в най-различни стилове, сред които всяка жена да може да открие този, който отговаря на образа и настроението ѝ.
През 1994 година излиза и дебютният аромат на марката - "Betty Barclay", който съчетава в себе си уханието на подправки и плодове с нежните флорални нотки на жасмин, карамфил, роза и момина сълза.
Ориенталската композиция "Women No 2" излиза на пазара през 2000 година като продължение на парфюма "Women", който е създаден през 1998 година, като тук ароматът е по-чувствен и страстен, разкриващ женствеността и нежността на притежателката си. Цветно-плодовият аромат на "Women No 3" привлича вниманието с комбинация от касис, жасмин, роза и сандалово дърво. Три години по-късно на пазара излиза новият аромат "Chic", който се отличава със свежест и деликатност, умело съчетавайки класика и модерност в една бутилка.
Лансираният малко по-рано (2010г.) "Pure Style" е негова пълна противоположност - чиста композиция от бяла фрезия, магнолия и момина сълза. Ароматът е предназначен за независими бизнес дами, които държат на стила си. Това са модерни, уверени в себе си и винаги елегантни жени, които имат безупречен вкус и са наясно какво искат от живота. В нежното ухание на парфюма е въплътена чистотата и свободата на нежната женска душа, стремежът ѝ към съвършенство, индивидуалност и успех. Следващо допълнение в парфюмната колекция на "Betty Barclay" е цветно-плодовият аромат "Tender Blossom", представен през пролетта на 2013 година. Цветната композиция носи в себе си истинския вкус на пролетта, който изпълва сърцето с жизнерадостна енергия и оптимизъм. Ароматът е романтичен и нежен, насочен към фини и емоционални жени, които обичат да се наслаждават на живота. Една година по-късно марката представя аромата си "Precious Moments", който е създаден, за да изрази онези вълнуващи ценни моменти, незабравими срещи и изключителни преживявания, които блестят в спомените ни, подобно на диаманти. Ароматът е чувствен и нежен, подходящ за романтични натури и мечтателки. Този парфюм за девети път получава наградата на списание "Joy" - "Joy Trend Award", в категория "Красота"! Друго ароматно бижу на "Betty Barclay" е елегантният цветно-плодов аромат "Sheer Delight", който подчертава женствеността, мекотата и изяществото на нежния пол. Той е създаден за романтични и чаровни жени, които винаги изпъкват със своя характер, естественост и очарование.
Ароматите на "Betty Barclay" пресъздават посредством цветното си ухание онова, което думите не могат! Те са като един малък диамант, който всяка жена трябва да притежава.