store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    Bourjois Volume Glamour Ultra Black Mascara - Дъл...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Bourjois Volume Glamour Ultra Black Mascara


Дълготрайна спирала за обемни мигли

Bourjois Volume Glamour Ultra Black Mascara - Дълготрайна спирала за обемни мигли - спирала
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  24.90 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка3.90 лв. Безплатна доставка до автомат на
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка27‑11‑2024 г. или 28‑11‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#177-504
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com »
EAN3052503806105
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка12 ml
Размери на опаковката1.90 / 12.50 / 2.50 cm
Тегло0.024 kg
Bourjois Volume Glamour Ultra Black Mascara - Дълготрайна спирала за обемни мигли - спирала

Bourjois Volume Glamour Ultra Black Mascara


Дълготрайна спирала за обемни мигли

Цена:  24.90 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка3.90 лв. Безплатна доставка до автомат на
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка27‑11‑2024 г. или 28‑11‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#177-504
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com »
EAN3052503806105
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка12 ml
Размери на опаковката1.90 / 12.50 / 2.50 cm
Тегло0.024 kg
Завладяващ поглед, подчертан в наситено черно!

Да, спиралата Volume Glamour Ultra Black на Bourjois осигурява очарователни резултати. Тя придава плътност и обем на миглите, благодарение на вложения естествен восък. Формулата на спиралата съдържа черни минерални пигменти, които обгръщат косъмчетата с интензивен цвят и придават драматичност на погледа. Тя е дълготрайна и поддържа ефектния обем на миглите през целия ден. Дизайнът на четката осигурява прецизно нанасяне, без образуване на бучки или слепване на косъмчетата.

Спиралата Bourjois Volume Glamour е идеална за дневен или вечерен грим. Тя ще подчертае очите ви и ще привлече погледите върху вас.
  • Aqua (Water)
  • Paraffin
  • Cyclopentasiloxane
  • Cera Alba (Beeswax)
  • Palmitic Acid
  • Stearic Acid
  • Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax
  • Acacia Senegal Gum
  • Triethanolamine
  • Tribehenodeco
  • Sildethanolamine
  • Tribehenodechane
  • Polyuretholicahenodecane
  • Hydlcethenodecane
  • Dimylcethenodecane
  • 1-DAM Aminomethyl Propanediol
  • Alcohol
  • Panthenol
  • Phenethyl Alcohol
  • Caprylyl Glycol
  • Tocopheryl Acetate
  • Ethylhexylglycerin
  • Sodium Acetate
  • Simethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Polysorbate 65
  • Cellulose
  • Pantolactone
  • Methylcellulose
  • Sorbic Acid
  • Benzoic Acid
  • BHT
  • Sulfuric Acid
  • Tocopherol
  • May Contain:
    • CI 75470 (Carmine)
    • CI 77000 (Aluminum Powder)
    • CI 77007 (Ultramarines)
    • CI 77019 (Mica)
    • CI 77163 (Bismuth Oxychloride)
    • CI 77288 (Chromium Oxide Greens)
    • CI 77289 ( Chromium Hydroxide Green)
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 (Iron Oxides)
    • CI 77510 (Ferric Ferrocyanide)
    • CI 77510 (Ferric Ammonium Ferrocyanide)
    • CI 77742 (Manganese Purple)
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Нанесете от спиралата, като започнете от основата, максимално близо до корените и движите четката от корена към върха на миглите.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • Затворете окото и извийте връхчетата на миглите нагоре.
  • След това може да погледнете нагоре и да сложите спирала върху долните мигли.
  • Наблегнете в двата края.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцениш спиралата "Bourjois Volume Glamour Ultra Black Mascara", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Bourjois Always Fabulous 24 Hour 2-in-1 Foundation and Concealer Stick
Стик фон дьо тен и коректор за лице 2 в 1 с гъбичка
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  19.60 лв.
Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue Mix Concealer
Коректор с анти-умора ефект
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  15.90 лв.
Bourjois Volume Reveal Mascara
Спирала за обемни мигли с огледалце
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  23.70 лв.
Bourjois Contour Edition Lip Liner
Дълготраен молив за устни със сатенен завършек
Стандартна цена 14.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.90 лв.
Bourjois Contour Clubbing Waterproof Eye Pencil
Водоустойчив молив за очи
Цена:  17.90 лв.
Bourjois Rouge Velvet The Lipstick
Червило с матов ефект
Стандартна цена 23.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.80 лв.
Bourjois Little Round Pot Blusher
Руж за лице
Цена:  24.90 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази спирала, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Golden Rose Classic Lipstick - спирала
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
55 варианта за избор на номер на червилото:
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цени от:  4.15 лв.
Golden Rose Lipliner - спирала
Golden Rose Lipliner
Молив за устни

Golden Rose
11 варианта за избор на номер на молива:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Антибактериални влажни кърпички Бочко - спирала
Антибактериални влажни кърпички Бочко
18 и 54 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  1.19 лв.
Bell HypoAllergenic Nude Eyeshadow - спирала
Bell HypoAllergenic Nude Eyeshadow
Палитра с хипоалергенни сенки за очи от серията HypoAllergenic

Bell
Избор за номер на палитрата:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  12.80 лв.
Слънцезащитен крем SPF 50 Бочко - спирала
Слънцезащитен крем SPF 50 Бочко
Бочко
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.50 лв.
Nivea Hydro Care Lip Balm SPF 15 - спирала
Nivea Hydro Care Lip Balm SPF 15
Хидратиращ балсам за устни

Nivea
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 6.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -9%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Aura Power Lashes Adhesive Waterproof Clear - спирала
Aura Power Lashes Adhesive Waterproof Clear
Безцветно водоустойчиво лепило за изкуствени мигли от серията Power Lashes

Aura
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  8.19 лв.
Aura Flare Eyelashes - спирала
Aura Flare Eyelashes
Мигли на снопчета от естествен косъм

Aura
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  8.19 лв.
Серум против бръчки с двойно действие
Козметика против тъмни петна
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги