store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    Bourjois Twist Up The Volume Mascara - Спирала за...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Bourjois Twist Up The Volume Mascara


Спирала за обемни и дълги мигли

Bourjois Twist Up The Volume Mascara - Спирала за обемни и дълги мигли - спирала
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  29.50 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка3.90 лв. Безплатна доставка до автомат на
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка27‑11‑2024 г. или 28‑11‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#177-676
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com »
EAN3616302737352
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка8 ml
Тегло0.020 kg
Още снимки на тази спирала
Bourjois Twist Up The Volume Mascara - Спирала за обемни и дълги мигли - спирала
Още снимки на тази спирала

Bourjois Twist Up The Volume Mascara


Спирала за обемни и дълги мигли

Цена:  29.50 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка3.90 лв. Безплатна доставка до автомат на
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка27‑11‑2024 г. или 28‑11‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#177-676
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com »
EAN3616302737352
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка8 ml
Тегло0.020 kg
Две четки в една спирала!

Да, Twist Up The Volume от Bourjois е със специален механизъм, при който само с едно завъртане формата на четката се променя. Когато тя е в първа позиция, покрива косъмчетата с текстура равномерно по цялата им дължина. Нейните специално разпределени гумени влакна разресват миглите и ги удължават. Втората позиция на четката дарява миглите с обем. При нея влакната са по-плътно разположени едно до друго, за да обхванат дори и най-късите косъмчета и да им придадат плътност още с първото нанасяне.

Ултрапигментираната формула на спиралата Bourjois е обогатена с кератин, който помага за повдигане на косъмчетата и им придава допълнителен обем. Вложен е колаген, който притежава подхранващи, хидратиращи и заздравяващи свойства. Освен това той придава плътност на миглите.

Спиралата Bourjois Twist Up The Volume прави миглите видимо по-дълги и обемни, наситени с интензивен черен цвят.
  • Aqua / Water / Eau
  • Paraffin
  • Cera Alba / Beeswax / Cire D'abeille
  • Stearic Acid
  • PVP
  • Cetyl Alcohol
  • Propylene Glycol
  • Arginine
  • Polysorbate 20
  • Copernicia Cerifera Cera/Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax / Cire De Carnauba
  • Panthenol
  • Synthetic Wax
  • Talc
  • Candelilla Cera / Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax / Cire De Candelilla
  • Phenoxyethanol
  • Caprylyl Glycol
  • Hectorite
  • Simethicone
  • Cera Microcristallina/Microcrystalline Wax / Cire Microcristalline
  • Tocopheryl Acetate
  • Mica
  • Hydrolyzed Collagen (Derived From Fish)
  • Silica
  • Pantolactone
  • HDI / Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer
  • Kaolin
  • Hydrolyzed Keratin
  • Sodium Sulfate
  • Polyethylene
  • Potassium Sorbate
  • Sodium Benzoate
  • May Contain:
    • Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
    • Titanium Dioxide ( CI 77891)
    • Ferric
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Завъртете края на четката на позиция 1.
  • Поставете спиралата, като започнете от горните мигли, повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Движете четката от основата, максимално близо до корените.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • След това, погледнете нагоре и сложете спирала върху долните мигли.
  • Поставете четката в позиция 2 и повторете нанасянето.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцениш спиралата "Bourjois Twist Up The Volume Mascara", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue Mix Concealer
Коректор с анти-умора ефект
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  15.90 лв.
Bourjois Volume Reveal Mascara
Спирала за обемни мигли с огледалце
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  23.70 лв.
Bourjois Contour Clubbing Waterproof Eye Pencil
Водоустойчив молив за очи
Цена:  17.90 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази спирала, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
L'Oreal Revitalift Laser X3 SPF 20 - спирала
L'Oreal Revitalift Laser X3 SPF 20
Крем против бръчки от серията Revitalift Laser

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  35.99 лв.
Nivea Intimo Sensitive Wash Lotion - спирала
Nivea Intimo Sensitive Wash Lotion
Успокояващ интимен лосион за чувствителна кожа

Nivea
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  10.30 лв.
Антибактериални влажни кърпички Бочко - спирала
Антибактериални влажни кърпички Бочко
18 и 54 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  1.19 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation SPF 17 - спирала
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен

Loreal Paris
15 варианта за избор на нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  27.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair - спирала
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair
Подхранващо олио за всеки тип коса от серията Extraordinary Oil

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
Хидратиращ крем с пшеничен зародиш и маслина Бочко - спирала
Хидратиращ крем с пшеничен зародиш и маслина Бочко
Бочко
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
L'Oreal Hyaluron Specialist Eye Cream - спирала
L'Oreal Hyaluron Specialist Eye Cream
Околоочен крем от серията Hyaluron Specialist

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  16.49 лв.
Mixa Anti-Imperfections Purifying Gel Wash - спирала
Mixa Anti-Imperfections Purifying Gel Wash
Измиващ гел против несъвършенства от серията Anti-Imperfections

Mixa
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Прозрачен гел за фиксиране на вежди
Серум против бръчки с двойно действие
Козметика против тъмни петна
5 търсения от други посетители:
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Намаление на хиляди книги
Ваучери за подарък от store.bg