store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Очна линия    Bourjois Liner Feutre Ultra Black 24H Liquid E...
Начало   Козметика    ...    Очна линия  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Bourjois Liner Feutre Ultra Black 24H Liquid Eyeliner


Дълготрайна очна линия за прецизно очертаване

Bourjois Liner Feutre Ultra Black 24H Liquid Eyeliner - Дълготрайна очна линия за прецизно очертаване - очна линия
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  22.50 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка3.90 лв. Безплатна доставка до автомат на
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка27‑11‑2024 г. или 28‑11‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#177-749
ВидОчна линия
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com »
EAN3052503664101
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка0.8 ml
Тегло0.020 kg
Bourjois Liner Feutre Ultra Black 24H Liquid Eyeliner - Дълготрайна очна линия за прецизно очертаване - очна линия

Bourjois Liner Feutre Ultra Black 24H Liquid Eyeliner


Дълготрайна очна линия за прецизно очертаване

Цена:  22.50 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка3.90 лв. Безплатна доставка до автомат на
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка27‑11‑2024 г. или 28‑11‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#177-749
ВидОчна линия
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com »
EAN3052503664101
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка0.8 ml
Тегло0.020 kg
Искате лесно и прецизно да очертаете очите си?

С очната линия Liner Feutre това е възможно. Тънкият ѝ връх връх осигурява прецизност при нанасяне. С него можете да изрисувате както фини, така и по-плътни линии. Нежната текстура се плъзга гладко върху овала на клепача и оставя интензивно черно покритие. Формулата издържа до 24 часа*, без да се размазва.

С очната линия Bourjois Liner Feutre ще имате дълбок и драматичен поглед, който няма да остане незабелезян.

* Според производителя.
  • Aqua / Water / EAU
  • Butylene Glycol
  • PEG-60 Hydrogenated Castor Oil
  • Styrene / Acrylates / Ammonium Methacrylatecopolymer
  • Laureth-21
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Benzyl Alcohol
  • Phenoxyethanol
  • Sodium Laureth-12 Sulfate
  • Sodium Dehydroacetate
  • Dehydroacetic Acid
  • Am-Monium Hydroxide
  • May Contain:
    • D&C Black No. 2 Nano (Ci 77266)
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Разклатете продукта преди да започнете да нанасяте.
  • За да направите тънка линия, нанасяйте бавно с върха по естествената линия на окото.
  • Желателно е да започнете нанасянето на очната линия от средата на окото и след това да се върнете в двата края.
  • За да направите по-плътна и дебела линия, използвайте по-голямата повърхност на писеца.
  • За да задържите ръката си стабилна при нанасянето, може да я подпрете на бузата си.
  • Вечер преди лягане почистете грима си с подходящ почистващ продукт.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцениш очната линия "Bourjois Liner Feutre Ultra Black 24H Liquid Eyeliner", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Bourjois Volume Reveal Mascara
Спирала за обемни мигли с огледалце
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  23.70 лв.
Bourjois Rouge Fabuleux Lipstick
Дълготрайно червило със сатенен финиш
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  20.10 лв.
Bourjois Healthy Mix Radiant Foundation
Дълготраен фон дьо тен за сияйна кожа от серията Healthy Mix
Цена:  32.90 лв.
Bourjois Contour Clubbing Waterproof Eye Pencil
Водоустойчив молив за очи
Цена:  17.90 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази очна линия, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват очната линия, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази очна линия, купуват също
Кожен несесер с козметични инструменти Magnum - очна линия
Кожен несесер с козметични инструменти Magnum
От серията Feel the Style

Magnum
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  60.90 лв.
Тонер за руса коса
Крем без отмиване за дълга и увредена коса
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги