От дълги години се грижи да бъде полезна на всички дами, за да се чувстват уверени и добре, особено в онези мрачни и... нервни дни всеки месец - такава е мисията на "
Bella". От създаването ѝ през далечната 1976 г. (като част от полската компания TZMO, собственик и на марката "
Seni") до днес полската марка произвежда хигиенни продукти и памучни изделия за жени, сред които дамски превръзки, козметика за интимна хигиена,
тампони за почистване на грим. С течение на времето марката не спира нито за миг да създава нови попълнения и да усъвършенства продуктите си. А идва и момент, в който "Bella" става полезна на дамите и за периода на майчинството им чрез създаването на гама от бебешки пелени и продукти за родилки.
През 1989 г. компанията създава първите целулозни дамски превръзки в Полша. От 1993
-та марката започва производството на памук в пакетчета, с което поставя и началото на гамата "Bella Cotton" или памучните продукти в каталога. А през 1993 г. производителят реализира още една новост - тогава стартира бебешката си гама от памперси "Bella Baby". Скоро обаче марката доказва, че първите продукти, с които стартира, не остават на заден план. От 1994 г. тя започва създаването на превръзките "
Bella Nova" и с това става първата полска марка, която произвежда дамски превръзки с крилца. Година по-късно каталогът се разширява с "
Bella Perfecta" - първите ултра тънки дамски превръзки (с дебелина 2 mm), произведени в Полша. А по-късно производителят представя и първите превръзки на полския пазар, които имат покритие от 100% памук.
С началото на 2000-те "Bella" е с още няколко "крачки" напред по пътя на развитието си. Представя бебешки пелени "Bella Baby Happy" в 3 размера - "Midi", "Maxi" и "Junior". През следващите години и дамските, и бебешките продуктови гами не спират да растат, като сред попълненията са дамски тампони и още няколко вида пелени, сред които "Bella Newborn". А през 2001 г. марката променя външния слой на хигиенните продукти за дамите и тези за бебетата, като го замества с дишаща материя. Оттогава
"нашите продукти са с дишащ горен слой, който да позволява въздушен поток към кожата и по този начин да осигурява допълнителен комфорт", споделят експертите на "Bella".
Въпреки това стремежът към усъвършенстване на продуктите и развитие на гамата с нови попълнения не спира. И от 2005
-та марката прави поредното нововъведения за някои от продуктите. При създаването на бебешките пелени "Bella Baby Happy" започва използването на абсорбираща основа със съдържание на зелен чай, който, по думите на експертите от марката,
"намалява миризмите и опасността от кожни раздразнения и алергии на деликатната бебешка кожа". Но това е само едно от предимствата, които експертите посочват за пелените в "Happy" гамата. Част от другите полезни качества, с които тези памперси пристигат са еластични ленти, ултраабсорбираща основа и ластична лента, която регулира обиколката на памперса така, че да пасва идеално на обиколката на кръста на детето. През 2007 г. "Bella" прави нововъведение и в каталога от дамски продукти - представя първите си ароматизирани ултратънки дамски превръзки "
Bella Perfecta Ultra Rose" и "
Bella Perfecta Ultra Violet". А до 2017-та в каталога на марката вече има още няколко нови продукти и за дами, и за бебета. Производителят представя серия от дамски превръзки "
Bella for Teens", специално разработени за тийнейджърки и въвежда два нови размера на памперси - Maxi Plus and Junior Extra.
Какво предстои оттук нататък? С течение на времето полският производител "Bella" определено успява да достигне "върховете" на впечатляващи постижения - дълги години се развива, създавайки нови и нови продукти, които изнася за страните от Централна и Източна Европа, а и бързо завладява пазарите в Западна Европа и Азия. Но макар и успешна в днешно време, амбициите не намаляват. Затова и относно бъдещите планове от екипа споделят, че в продължение на много години "Bella" е била синоним на доверие, комфорт и безопасност, но все още ще се развива, ще се променя точно като жените през годините - с техните вкусове, потребности и начин на живот.