Имало едно време преди дълги, дълги години...Съвсем спокойно можем да започнем историята на козметичния производител "
Herbacin" по този начин. Но в тази приказка няма принцеси, принцове и дворци. Няма и щастлив край, защото историята на "Herbacin" продължава от 1900-те до... днешни времена. А героите, които започват да пишат тази приказка, са двама немски фармацевти, забъркали множество отвари за красота с вълшебната сила на билки от природата. Затова и днес "Herbacin" е официално представяна от ръководството си като една от най-старите марки натурална козметика в Германия. Но нека започнем с първото изречение от приказката, която днешните собственици на марката разказват. Началото е поставено около 1900 г. с една брилянтна идея: създаване на нова формула за грижа за кожата, вдъхновена от сърцето на природата.
Официалното основаване на "Herbacin" е през 1905 г. в немския град Айзенах, провинция Тюрингия. Стартира като семейна компания, собственост на фармацевтите Otto и Hedwig König. Още в началото двамата създават отличителния имидж на марката - използване на растителните природни богатства - който остава през годините и до днес продължава да се изразява в близостта със зелените гори и цъфтящи поляни. През последните години немският производител предлага продуктова гама, която осигурява грижа за цялото тяло - от козметика за лице и коса през душ гелове и лосиони за тяло до балсамчета за устни и козметични формули за ръце и крака. В продуктовия каталог присъстват и различни козметични серии, сред които "
Herbal Collection", "
Med" и "
Kamille", като всяка се отличава с формули, създадени с обща рецепта от конкретни билки и други растителни съставки. А днес, за всичките продукти "Herbacin", от производителя споделят още:
"В днешно време нашите продукти са известни с традиция и опит в натуралната козметика. Формулите ни осигуряват природна грижа за лице, тяло и коса. Разработени и произведени са в нашите собствени съоръжения и изследователски лаборатории в Германия. Козметика "Herbacin" има и голяма фен база, простираща се по света. Продуктите се предлагат в страните от Европа, Азия, Австралия, Южна и Северна Америка."
Какви са бъдещите цели? Със сигурност крачки напред към още успехи, нови хоризонти и развитие на нови и нови формули. Но за екипа на "Herbacin" има и нещо, което не се променя през годините. И това е списъкът с ценности, който с течение на времето производителят грижливо допълва и превръща в строго спазвана традиция.
Ценностите на "Herbacin":
"B "Herbacin" ние се стремим към съвършенство и използваме внимателно подбрани натурални и органични съставки, които са нежни към кожата", споделят експертите от козметичния производител. През годините немската компания използва висококачествени суровини и не спира да се стреми към високи стандарти за качество на всички свои продукти. Освен това експертите на компанията влагат комбинация от традиционните растителни ресурси с иновативни технологии, за да създадат своите формули.
"Herbacin" е строго против тестването върху животни и ненужни химически добавки". Това е следващата важна ценност, която посочват от компанията. Производителят не тества формулите върху животни и не използва съставки с животински произход. Експертите на "Herbacin" споделят, че се стремят да предоставят това, което е най-добро за кожата. Ето защо при направата на продуктите изключват още няколко съставки - формалдехид, минерални масла и минерални восъци, полициклични- и нитромускуси.
"Искаме да направим не само кожата и косата ви красиви, но също така и нашата околна среда". Така звучи следващата важна ценност и затова експертите на компанията споделят, че се опитват да направят продукти екологично чисти и ефективни, колкото е възможно повече. Същото важи и за опаковки, за които посочват, че са 100% рециклируеми. Освен това от компанията казват, че защитават природните ресурси с модерни технологии за производство чрез енергоспестяващи практики.
"Ние произвеждаме локално" - това е ценност, която, въпреки хода на времето и старта на ерата на свободните пазари, "Herbacin" не променя. За продуктите в каталога от екипа на компанията избират само плодове, подправки, билки, етерични масла, които са отглеждани и добити в рамките на региона, в който "Herbicin" е "родена" - провинция Тюрингия.