Замисляли ли сте се кои са най-честите причини за появата на козметичните марки? Случайни стечения на обстоятелствата, действия в правилното време и на правилното място или дълго кроени планове, цели и философия в името на красотата? Да, всичко това може да бъде част от поводите, след които все повече козметични марки се появяват на бял свят. Със своя старт обаче американската марка "RevitaLash" определено показва, че появата ѝ е предизвикана от напълно нетрадиционни причини, но толкова познати на всички хора по света. Това са човешката душевност и емоцията, предизвикани след всеки тежък "удар" от живота. А "ударът" за основателя на марка "RevitaLash" е влошеното здраве на най-голямата му любов - неговата съпруга.

Всичко започва, когато д-р Майкъл Бринкенхоф решава да направи подарък на жена си Гейл, докато се възстановява след лечение от рак на гърдата. Интензивната химиотерапия довела до загуба на великолепните мигли на Гейл, оставяйки ги по-редки и тънки. Заради всичко това д-р Бринкенхоф решава да разработи формула, с която следите от химиотерапията да бъдат заличени и миглите на съпругата му да се възстановят. "Въоръжен" със своите знания и с повече от 25 години опит в областта на офталмологията, Бринкенхоф започва поредица от проучвания. И резултатът не закъснява. Заедно с талантлив екип от козметични химици, докторът създава формула, която дава на миглите на Гейл красота и здравословен вид с повече плътност и дължина. Точно заради удивителния резултат Бринкенхоф решава името на "вълшебната" формула да бъде "RevitaLash". В действителност, Гейл има голяма заслуга за именуването на марката, след като обяснява, че колкото и странно да звучи, резултатът за нея е съживяване на ума, тялото и духа, както и великолепни мигли, разбира се. Само след няколко седмици от използването на иновативния серум за мигли "RevitaLash", миглите на Гейл са забележимо по-дълги и по-гъсти. А що се отнася до резултатът за нейния съпруг, той също го споделя. "Често ние сме безпомощни - казва лекарят - когато виждаме, че човекът, когото обичаме страда. Днес аз се чувствам много щастлив, защото открих своя малък начин да помогна за възстановяването на Гейл и нейния пленителен поглед. Наблюдавайки я колко е щастлива от постигането на естествената красота на миглите, е едно истинско удоволствие за мен".
След време красивите мигли стават достижим резултат и за много хора по света. След като подаръкът на Майкъл Бринкенхоф дава усмивка и естествена красота на съпругата му, докторът осъзнава, че от него може да се възползват и всички други, които страдат от същия проблем. Така през ноември 2006 г. Майкъл основава американската компания "Athena Cosmetics" или производителят, който стои зад марката "RevitaLash". А с течение на времето към серума за стимулиране на растежа на миглите, се присъединяват и други продукти, които отново впечатляват с иновативност и удивителна качества. Сред тях са различни спирали за мигли, иновативен уплътняващ балсам за коса и балсам за вежди, създаден да сгъсти оределите косъмчета и да увеличи плътността на веждите. Е, през годините гамата продължава да расте, а с нея все повече се увеличава и доверието на потребителите. "RevitaLash" получава репутацията на марка с каталог от висок клас козметични продукти, които се сдобиват и с много последователи - предлагат се в над 50 000 спа центрове, салони, специализирани козметични магазини в САЩ и в множество други страни по света.
Въпреки големия успех, компанията на д-р Бринкенхоф "Athena Cosmetics" продължава да отделя време и ресурси за постигане на успешни резултати в борбата с рака на гърдата. С програми за обществено образование, с лекции, симпозиуми и благотворителни начинания, със съвместна работа с няколко организации и с приноса от време, енергия и финанси, компанията се присъединява към търсещите лек за болестта.