Добре известно е, че общуването с мимики и жестове има бързо въздействие - едно от нещата, които ни карат да вярваме на рекламите. В ежедневието то е дарба и привилегия на жената. Красивият поглед е достатъчно силно оръжие! Затова през през 1971 г. е основана "Ardell" - компанията, която пренася една от холивудските тайни за красиви очи в ежедневието на обикновените жени.
Всъщност, тази история започва да се пише много отдавна - преди основаването на "Ardell", още през далечната 1916, когато на мода все още е нямото кино. Докато снима филма "Нетърпимост", легендарният режисьор Д. У. Грифит решава, че няма да е никак лошо, ако актрисата Сина Оуен има бляскави дълги мигли, които "кацат" бавно върху бузите й, когато тя свежда очи или когато на преден план е лицето ѝ със замислено изражение. Както в приказките, нещата се случват бързо: "речено-сторено", специално за Сина е създаден първият чифт изкуствени мигли - от естесвен косъм и много фина марля, които се прикрепят към клепача. Революционно откритие! Разбира се, всички жени искат да имат бляскавия поглед на кинозвездата и така се ражда нова тенденция. От тук започва мисията, на която се посвещава "Ardell"!
От 1971 г., когато е основана компанията, тази тенденция си остава актуална и не е спряла да се развива. Със своя опит "Ardell" се утвърждава като лидер при създаването на реалистични, дълги и обемни изкуствени мигли, които не са за сметка на естествената красота, а деликатно я подчертават. И, разбира се, добавят към нея щипка холивудски блясък.
Марката е фаворит не само на жените, които държат на личния си стил и полагат грижи за него, но и на професионалистите в областта на грима и козметиката. Известността ѝ стига до Холивуд - още едно доказателство за качеството на изпълнението на всеки продукт.
Професионалистите знаят добре, че ако има нещо, което издава характера, това е погледът. Разнообразието означава адекватно посрещане на различните стилове на грим, прическа, на обличане, изобщо - на стила на живот на различни жени от цял свят. Затова в продуктовия каталог на "Ardell" се появяват различни типове изкуствени мигли, като целта е те да отговорят на различни естетически изисквания и индивидуалните особености на клиентите.
През годините са обособени около 125 различни типа изкуствени мигли. Някогашният лукс вече е достъпен за всяка жена. Целите за бъдещето за компанията са в същия дух - да ви помогнат да се чувствате и да изглеждате като на червения килим, независимо от повода.