Най-после отново "
Creme 21"! С това мото през 2003 г. току що основаният немски козметичен производител "Creme 21" стартира рекламната си кампания. Лозунгът обаче гласи "отново" и определено има защо. Мнозина си спомнят легендарната марка козметични продукти "Creme 21" която през 70-те години на миналия век постига огромен успех на международния пазар. Друга част не знаят за съществуването ѝ, но рекламният лозунг през 2003 г. ясно представя новия старт на козметичната марка.
През 2003 г. предприемачът Antje Stickel купува правата върху марката и основава компанията "Creme 21". Според успялата бизнес дама това е една особена марка със силна индивидуалност, която безспорно е успяла да завладее сърцата на потребителите. "Бих искала този успех отново да се случи" е мисълта, която подтиква Stickel към идеята за ново начало на "Creme 21". Така на пазара се появяват новите козметични продукти за лице и тяло в традиционно оранжевия дизайн. С отдаденост и близост до потребителите не след дълго "Creme 21" получава внимание и отново преживява заслужена успеха. Разбира се, за да се поддържа успешното развитие е необходима гъвкавост и иновативност. Екипът на "Creme 21" е наясно с това и започва да разширява продуктовата гама. От края на ноември 2003 г. традиционният хидратиращ крем за ръце и тяло вече се появява в кутии от 150 ml. Малко след това компанията създава и нова формула с провитамин B5, чийто резултат е крем за ръце и тяло с интензивна овлажняваща грижа. От 2006 г. насам започва да предлага и слънцезащитни продукти. През 2009 г. продуктовата гама се разширява и с изцяло нов душ гел, който завладява пазара със своите 6 различни плодови и цветни варианта. На следващата година се появяват 4 нови лосиона за тяло и изцяло нови душ кремове за тяло.
Днес "Creme 21" продължава да бъде динамична компания, която разширява продуктовата си гама, но и остава вярна на един принцип: "Качество на справедлива цена с отличителен стил".