Да растат децата ни здрави и щастливи - не е ли това най-важното? Ето защо те трябва да се хранят само с качествени и безопасни за тях храни. Именно в това се състои и основната мисия на производителя на бебешки храни и бебешка козметика "Ganchev". Българската компания ясно съзнава отговорността към децата и тяхното здравословно развитие и затова тя създава хранителни продукти необходими на всяко дете през първите месеци и години от неговото развитие.
Производството на качествени и безопасни детски храни, естествено, идва от знанията натрупани през годините, както и от дългогодишния опит на компанията. Историята ѝ започва преди повече от 40 години, когато "Ганчев" наследява Консервен комбинат "Бригада", открит през 1972 г. в гр. Асеновград. С течение на времето се увеличава потреблението на населението от детски храни, а така и желанието на компанията да расте и да предлага все повече продукти от високо качество за малчуганите. Сред приоритетите на "Ganchev" са подобряването на производствената база и подновяването на машините в нея, както и поетапното сертифициране по всички стандарти за хранителната промишленост, за да гарантират безкомпромисно качество. Днес "Ганчев" е лидер на пазара в национален мащаб, като гарантира изключително качествени и богати на хранителна стойност продукти, в които в максимална степен са запазени хранителните качества и ценните елементи на включените в състава плодове, зеленчуци и меса.
Асортиментът на "Ganchev" обаче не се ограничава само до хранителните продукти. Компанията предлага пелени, продукти за лична грижа за малчуганите като например бебешки олиа, сапуни, шампоани, пяна за вана, както и бебешка грижа за тъканите, където се срещат перилни препарати, омекотители и дори препарати за миене на съдове. По този начин се гарантира цялостна грижа за децата, за да могат да израстват здрави и щастливи.
В свят на изострена конкуренция, критични купувачи и високи стандарти, ние полагаме максимални усилия да бъдем винаги една крачка напред.
Една крачка пред конкурентите ни, една крачка пред следващото желание на потребителите ни и една крачка пред държавно установените и наложени стандарти на производство. С други думи, ние не се задоволяваме да съществуваме на пазара - ние се стремим да го оформяме и доразвиваме.