store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    ...    Gillette Blue 3 Comfort Slalom - Мъжка...
Начало   Козметика    ...    ...    Самобръснач...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Gillette Blue 3 Comfort Slalom


Мъжка самобръсначка от серията Blue 3, 8 броя

Gillette Blue 3 Comfort Slalom - Мъжка самобръсначка от серията Blue 3, 8 броя - самобръсначка
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  12.20 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка3.90 лв. Безплатна доставка до автомат на
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка27‑11‑2024 г. или 28‑11‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#256-042-723
ВидСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com »
EAN7702018613007
Категории
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
Gillette Blue 3 Comfort Slalom - Мъжка самобръсначка от серията Blue 3, 8 броя - самобръсначка

Gillette Blue 3 Comfort Slalom


Мъжка самобръсначка от серията Blue 3, 8 броя

Цена:  12.20 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка3.90 лв. Безплатна доставка до автомат на
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка27‑11‑2024 г. или 28‑11‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#256-042-723
ВидСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com »
EAN7702018613007
Категории
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
Специалистите от Gillette представят самобръсначка от серията Blue 3. Тя осигурява гладко и комфортно бръснене. Движещата се глава се отклонява до 40° и позволява да се адаптира към контурите на лицето. Овлажняващата лента на ножчето прави плъзгането безопасно и косъмчетата се отрязват максимално близо до корена. Удобната дръжка на самобръсначката предоставя стабилен захват, дори когато е мокра.
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Както при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцениш самобръсначката "Gillette Blue 3 Comfort Slalom", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Gillette Mach 3 Regular
Самобръсначка с резервно ножче от серията Mach 3
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  20.90 лв.
Gillette Fusion Manual
Самобръсначка с резервно ножче от серията Fusion
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  31.40 лв.
Gillette Blue 3 Sense Care
Самобръсначки от серията Blue 3, 3 броя
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Gillette Fusion ProGlide
Резервни ножчета за самобръсначка от серията Fusion, 2 ÷ 8 броя
Цена:  57.10 лв.
Gillette Fusion Manual
Резервни ножчета за самобръсначка от серията Fusion
Цена:  48.90 лв.
Gillette Fusion ProGlide Power
Резервни ножчета от серията Fusion, 4 и 8 броя
Цени от:  62.90 лв.
Gillette Blue 3 Plus Cool
6 + 2 броя самобръсначки от серията Blue 3
Цена:  18.50 лв.
Gillette Blue 3 Sensitive
6 + 2 броя самобръсначки от серията Blue 3
Цена:  18.50 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази самобръсначка, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват самобръсначката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Продукти от серията "Gillette Blue 3"
Gillette Blue 3 Sense Care
Самобръсначки от серията Blue 3, 3 броя
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Gillette Blue 3 Plus
3 броя самобръсначки от серията Blue 3
Цена:  9.90 лв.
Gillette Blue 3 Plus Cool
6 + 2 броя самобръсначки от серията Blue 3
Цена:  18.50 лв.
Gillette Blue 3 Sensitive
6 + 2 броя самобръсначки от серията Blue 3
Цена:  18.50 лв.
Термозащитен спрей за дълга коса
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги