От първия ден през специалните моменти докато расте, козметичните грижи за всяко бебе са също толкова важни, колкото научаването на първите стъпки, използването на първите детски прибори и откриването на все нови и нови "светове". Разбира се, само майките знаят колко трудно е намирането на подходяща козметика за малкото им съкровище. Повече от 100 години обаче американската козметична марка "
Johnson's" е посветена на грижите за бебетата. Още със стартирането си, каталогът на марката предлага козметични формули, които бързо печелят доверие. Всъщност "Johnson's" постига този успех, защото се посвещава в разбирането на мъничетата, на техните нужди и специфичните грижи, които кожата им изисква.
Днес продуктите на марката се предлагат в над 150 страни по света. Но освен вечни класики, сред които бебешката пудра, известна като първия продукт с марка "Johnson's", каталогът не спира да се разширява. За всяка нова формула обаче важи едно старо правило, според което "предоставянето на грижи за бебетата е едновременно изкуство и наука". Именно това е отговорността, която специалистите "Johnson's" вземат на сериозно и така в "рецептата" на продуктите започват да прилагат експертни знания и изследвания. Всичко това, за да се създадат безопасни, иновативни продукти или както ги определят от екипа "формули, които просто изпълняват обещанието за чиста и нежна грижа".
Точно това специално обещание е движещата сила за развитието марката през годините. То е дадено през 1894 г., когато собствениците на компания "Johnson & Johnson", тримата братя Робърт, Джеймс и Едуард, представят бебешка пудра, наречена "Johnson's". Всъщност компанията на момчетата стартира 8 години преди това и става известна с производството на аптечки и комплекти за оказване на първа помощ. Това обаче не се превръща в пречка за успеха на новия продукт, специално предназначен за бебета. Но освен братята, заслуга за него има и още един човек: Фредерик Килмър, тогава директор на научните въпроси в семейната фабрика. След старта на компанията той разпространява брошура, предаваща в резюме вижданията на двама лекари за лечението на рани и именно така привлича доверието в продуктите. Вслушването в експертни знания впечатлява потребителите дотолкова, че скоро след появата си бебешката пудра "Johnson's" постига голям успех, става популярен довереник за много от майките и продуктът, известен с успокояващи свойства за кожата на бебетата. С разработването на формулата за пудрата компанията на братята Джонсънс печели доверие и с още един изключително полезен продукт: специални санитарни комплекти, с които раждането да бъде по-безопасно за майките и техните новородени. Разбира се през следващите няколко години "Johnson & Johnson" продължава да изгражда нови пътеки и в началната посока, по която поема. Започва да предлага лепенките лейкопласт "BAND-Aid", с които превързването на малки рани е лесно за всеки. Пуска в масово производство и на достъпни цени конец за зъби, така че хората да могат да осигурят по-добри грижи за зъбите си. Дори към днешна дата продължава да обръща внимание към денталната грижа, предлагайки вода за уста "
Listerine".
През 1924 г. развитието придобива и други измерения: компанията започва да преминава границите на своята родина и отваря първия си клон в чужбина, който се намира в Англия. Шест години по-късно продуктите на "Johnson & Johnson" вече са познати в Мексико, Южна Африка и Австралия. Разбира се, сред представителите в каталога е и бебешката пудра "Johnson's". Очевидно е обаче, че грижите за мъничетата съвсем не се състоят само в успокояване и подхранване на кожата. Заради това се появява и нов продукт, специално създаден за малките съкровища в семействата. Името му отново е "Johnson's", но този път е бебешки шампоан. Стартира на пазара през 1954 г. и става популярен като първия шампоан с формула без сълзи и без съдържание на сапун, за да бъде достатъчно нежен, да почисти косата на бебетата, но да не дразни очите им и да не изсушава кожата.
Постепенно каталогът на бебешката марка "Johnson's" продължава да расте. Към класическите представители се присъединяват нови, които са разработени така, че да отговорят на специфичностите при грижите за всяко мъниче. Майките могат да избират между различни нежни бебешки шампоани, сред които формула за лесно разресване, успокояващ шампоан с екстракт от лавандула или пък заздравяващ шампоан с екстракт от пшеничен зародиш. Към грижите за кожата по време на всяка баня се присъединяват и бебешки сапуни и душ гелове, отново с различни екстракти. Естествено "родоначалникът" на семейството в каталога също има свои разновидности, сред които е бебешка пудра с успокояващи аромати за преди сън. За да осигури максимална грижа за мъничетата, марката предлага и изобилие от кремообразни формули, различни видове бебешко олио, лосиони за тяло и мокри кърпички. Всъщност каталогът е разработен така, че да предложи подходящи продукти за всеки момент от грижата както за новородени, така и за малчугани – от ежедневните игри и грижата за чистите ръчички, през времето за баня и подхранващите грижи за кожата. Но в дългогодишния си опит специалистите от "Johnson's" разбират колко важен и още един момент – часовете на пълноценния сън. Така в каталога се появява серия от продукти, която предлага традиционната нежна грижа, но ангажира и сетивата. Нежен масаж с бебешко олио или лосион, независимо какъв е изборът всеки от тях е обогатен с екстракти и аромати, които имат успокояващо и релаксиращо действие, за да подарят спокоен детски сън.
Посветена изцяло на грижата за бебетата повече от век, марката "Johnson's" успява да разработи истинско разнообразие от продукти за най-малките. А незаменимите „съставки“ във всяка рецепта са знания, изследвания и експертни мнения. И понеже всяка майка винаги слага безопасността на своето бебе на първо място, това правят и специалистите от "Johnson's". Така, независимо дали изборът са продуктите вечни класики, или съвсем нови разработки, каталогът предлага формули, които са клинично тествани и отговарят на високи стандарти за безопасност и качество. През последните години екипът успешно осъществява и една друга изключително важна цел, която си поставя: завършва глобален проект за премахване на съставки от продуктите си на базата на предпочитанията на майките. Отново със същите високи стандарти за качество и безопасност, преформулираните продукти са с отстранено съдържание на формалдехид и намалено на 1,4-диоксан. Отново на базата на потребителските предпочитания екипът поема ангажимент и за отстраняването на
парабени от продуктите до 2015 г.
До днес "Johnson's" спазва задачите си както винаги да включва мнението на родителите, така и постоянно да усъвършенства знанията си в науката за бебетата и да намира всичко необходимо за максималните грижи към мъничетата. Това е причината и екипът да осъществява редица научни изследвания, с които да се подпомогне разбирането на специфичните нужди на бебето. Така създава гамата или както казват от екипа "каталогът от продукти за покриване на всяко мъниче с чиста и нежна грижа от главата до петите".