Ако има неща, които да са важни за българската компания "
Rosa Impex", то едно от тях със сигурност би било умението ѝ да поддържа красотата. Всъщност това умение е дотолкова важно за компанията, че тя стартира с внимание към него и през всяка следваща година с амбиция да го развива.
Първата стъпка към грижата за красотата е направена през 1991 г., когато "Rosa Impex" е основана и започва "да крачи" уверено напред. Е, както почти всяко друго начало, това също е изпълнено с предизвикателства. И най-голямото за "Rosa Impex" е, че със старта си в зората на демокрацията, компанията става първият частен производител на козметика в България. Но въпреки неотъпкания път, смелите стъпки към усъвършенстване и развитие, които прави "Rosa Impex", донасят и големия успех. А що се отнася до това колко голям е той, то най-точното "мерило" като че ли е фактът, че днес компанията създава козметични продукти, популярни не само в България, а и в повече от 30 държави по света, сред които Русия, Франция, Испания, Австрия, Италия, Гърция, Турция, Дубай и Йордания.
Каква е основната "съставка", с която през годините "Rosa Impex" успява да постигне големия успех? Това е създаването на разнообразие от рецепти за красота, като всяка е част от собствена козметична марка. Всъщност с натрупването на опита и развитието си компанията създава не само една своя козметична марка. Сред популярните представители в каталога са професионална козметика за коафьори и специализирани бюти салони, позната като "
Spa Master", а също и продукти за лице, тяло и коса с марките "
Prestige" и "
Regal". Естествено, през годините "семейство" от козметични марки със собствени имена расте, но и продуктите с основното име "Rosa Impex" също увеличават броя си. И при тяхното разработване мисията на компанията отново е в името на красотата. За нейното поддържане всеки ден "Rosa Impex" предлага цяла "армия" помощници - от продукти за постигането на перфектния вид на косата до формули за здравето и сияйния облик на кожата.