"Реална мода за реални xopa" е концепцията, която е заложена в основата на марката "s.Oliver", която успешно съчетава високо качество, елегантност и достъпни цени. Това я прави една от най-успешните и предпочитани марки в света на мъжката и дамска мода.
Историята на немската модна къща започва през 1969 година, когато в град Вюрцбург отваря врати първият магазин за дрехи "Sir Oliver", в чест на основателя на компанията Бернд Фрайер (Bernd Freier). По-късно името на марката се преобразува в "s.Oliver", с което тя е известна и до днес. Името не е избрано случайно! Фрайер много харесва произведението на
Чарлз Дикенс - "
Оливър Туист" и решава магазинът му да носи името на главния герой в романа. Марката "s.Oliver" създава модерно всекидневно облекло, адресирано към младите хора, които искат да са в крак с времето и търсят своя индивидуален стил, изпълнен с необичайни и очарователни детайли. Постепенно продуктовият асортимент на марката се разширява и днес тя предлага мъжко и дамско облекло, обувки, аксесоари, бижута, очила и парфюми. Компанията притежава 9 успешни марки и пуска на пазара около 12 колекции с дрехи годишно. В продължение на няколко десетилетия и до днес "s.Oliver" се нарежда сред водещите производители на модни облекла, предлагайки широка гама от модерни и стилни колекции дрехи за всички възрасти.
През 1987 година ръководството на "s.Oliver" купува марката "Chicago"(по-късно преименувана в "KNOCKOUT"), която е специализирана в производството на дънкови облекла. Постепенно компанията се разширява все повече, образувайки дъщерни предприятия. Едно от най-известните такива е създаденото през 1988 година "s.Oliver Twist". През 2003 година компанията излиза на международните пазари, а през 2005 година лансира линия с аксесоари. Качество, елегантност и удобство са трите основни фактора, които правят продукцията на марката изключително популярна в Европа, Русия, Саудитска Арабия, Казахстан, Индия и др. При създаването на своите колекции тя залага на креативен подход, разпознаваеми линии, високо качество и динамика. Универсалност - това е думата, която най-ясно описва марката "s.Oliver". Към този момент съществуват 3 основни линии на марката, които са предназначени за определени видове потребители. Първата линия "s.Oliver Casual" представлява най-големия сегмент на компанията. Тя е съсредоточена основно към мъжкото и женско всекидневно облекло, максимално приближено до т.нар. "basic" стил. Втората линия "QS s.Oliver" е с по-модерна насоченост и е предназначена за тийнейджърската аудитория и младите хора. Третата линия "s.Oliver Selection" представя изискани облекла със сдържан стил. Линиите се допълват, благодарение на което без проблем могат да се комбинират, за постигането на свой собствен уникален стил. Ярък момент в развитието на марката се превръща сътрудничеството с поп певицата Анастейша, основите на което са поставени през 2005 година. Година по-късно на пазара е представен плодът от съвместната им работа - колекцията "Anastasia By s.Oliver", която много бързо придобива популярност сред момичетата в цял свят. Колекцията е чувствена и сексуална и отлично характеризира стила на самата певица. Анастейша признава, че отдавна се е замисляла над идеята да създаде своя линия облекла, но е чакала просто "подходящ партньор". С дизайнерите на "s.Oliver" талантливата певица веднага намира общ език, тъй като се оказва, че възгледите им относно модата са доста сходни. Самата Анастейша е убедена, че нейните облекла са подходящи и за хора, които нямат перфектна фигура и всеки може да открие нещо за себе си.
Парфюмерия
"s.Oliver" отразява духа на времето, в което живеем, придържайки се към философията, че е мода, която се създава от хора за хора. Тази философия намира отражение и при представянето на първата парфюмна линия на марката през 2002 година. При създаването на ароматите, тя работи в сътрудничество с известния парфюмер Sonia Constant. "s.Oliver" редовно радва почитателите си с нови ухания, сред които се срещат както универсални и всекидневни аромати за мъже и жени, така и по-ярки, оригинални и запомнящи се композиции, които оставят траен отпечатък. Всички аромати на марката са перфектна комбинация от елегантност, енергия и жажда за живот. Те създават индивидуален образ на притежателите си, а дизайнът им винаги се препокрива с концепцията на самите аромати, което ги прави още по-приятни и атрактивни.
Впечатляващи са концепциите на парфюмните линии на "s.Oliver", които включват мъжки и женски аромат. Пример за такава е представената през 2013 година линия "Soulmate", чийто парфюми отразяват идеята за близките отношения между мъжа и жената, в които доверието, разбирателството и уважението един към друг играят главна роля. "Двама души. Една душа." – това е заложената идея в тази концепция. Тя представлява близката връзка на двама души, които успяват да открият сродната си душа, запазвайки при това своята индивидуалност. Магията на истинското сходство е уловена в тези аромати. Те подчертават жаждата за живот и индивидуалността на притежателя си. "Soulmate Women" e лек цветен и елегантен аромат, подходящ за чувствителни и романтични жени, които вярват в истинската любов. Мъжкият вариант на аромата - "Soulmate Men" е адресиран към самоуверените, жадни за живот мъже, които обичат спонтанността във всичките ѝ форми. След успеха на това дуо аромати, година по-късно марката предлага и ароматите "Prime League Men" и "Prime League Women",които са създадени за мъже и жени, които обичат да съчетават спортното със стилното. В основата на парфюмната линия "Prime League" е комбинация от елегантност, спортен дух и енергия. Ароматите са динамични и оптимистични, носят духа на емоцията в себе си и се отличават с ярки цветове, изчистени линии и интересни детайли.
Парфюмният свят на "s.Oliver" е изключително разнообразен, вълнуващ и интересен и в него всеки може да намери място си, откривайки "своя" аромат!