Както израза „O, my GOSH!“ е станал част от ежедневния ни език, така и забележителните продукти с марката "
Gosh" са станали неразделна част от козметиката на много дами, държащи на стила, красотата, винаги улавящи пулса на модата.
"Домът" на компанията „Gosh Cosmetics“ се намира в Дания, а „гръбнакът“ от най-популярните ѝ продукти е съставен от различни линии декоративна козметика, парфюми, осигуряващи нежна грижа за лицето, косата и тялото. Сред най-популярните ѝ продукти има забележителни спирали за мигли, течни очни линии, моливи, различни лакове и гел-лакове за нокти, "CC" и "BB" кремове, като всички са създадени, за да подчертават фината чувственост на женската красота. Марката предлага както лесни за почистване гримове, така и водоустойчиви или полу-перманентни гримове. За онези, които искат да имат перфектен, сияен и едновременно с това естествен и изтънчен вид на кожата, "Гош" предлага редица матиращи продукти. Ако искате и малко тен, за да бъдете сякаш целунати от слънцето, ще откриете продукт и за това.
Колкото и да е странно „GOSH Cosmetics“ стартира дейността си в област, която няма нищо общо с красотата, а именно - фармацевтиката. Компанията е основана през 1945 г. от датчанина Ейнър Джелесън. В началото на 50-те години компанията започва да търгува и с продукти за красота, които започват да стават все по-популярни и все повече. "Gosh" работи предимно с наложени световни марки, произвеждащи тоалетни принадлежности, аромати и козметика.
И така до началото на 70-те години, когато в бизнеса се включва Бо, синът на Ейнър. С отличния си бизнес нюх той решава да създаде собствена марка. До тогава мисията на компанията е да осигурява разнообразие от качествени фармацевтични продукти за медицинския и здравния сектор. През 1979 г. първият парфюм GOSH излиза на пазара. Днес декоративната козметика е в центъра на бизнеса на компанията. Един от емблематичните аромати, засенчил славата дори на първия аромат „Gosh“ е „Nothing“, който се развива постоянно, появявайки се. Но освен да следват неотлъчно модните тенденции и да ги претворяват в света на декоративната козметика, от „Gosh“ имат амбицията да постигнат и оптимални цени на продуктите си, за да може повече хора не само да откриват качеството, което търсят, но и да го вземат на разумна цена.
В момента продуктите на „Gosh“ се разпространяват успешно в повече от 75 страни, като цялата продуктова гама е разделено в 6 категории: декоративна козметика, аксесоари, парфюми, грижа за косата, грижа за лицето и тялото, продукти за ин витро диагностика и хранителни добавки. Компанията разработва и т. нар. private labels, като INK на Dennis Knudsen, Isabell Kristensen и Caroline Fleming.
Следвайки сентенцията, че по външния вид посрещат, а по ума изпращат, няма по-логично от това да подчертаем красивите си черти в името на красотата и с помощта на "Gosh".