"Нещото, което научих от моята кариера е, че цветът може да бъде използван за постигане на всякакви ефекти, независимо дали са почти незабележими, силни или секси. Това, което ме привлече към "
Wet'n'Wild" е че тя е свежа, модерна и стилна марка и притежава по нещо за всяка възрастова група", казва Дан Пол Флорес. Именно изобилието от цветове и разнообразието от продукти на американската марка декоративна козметика "Wet'n'Wild" печели Дан. Дотолкова, че днес той е официален говорител на марката за Европа.
Но преди да достигне европейския пазар, козметичната марка прави първите си стъпки в Северна Америка. Създадена като част от американската компания "
Markwins International", която в над 20-годишния си опит успява да се нареди до световните лидери в козметичния свят, марката "Wet'n'Wild” печели бързо не само Дан Флорес, но и потребителите в САЩ. Това, което привлича всички е разнообразието от продукти на достъпна цена. Всъщност още със създаването си "Wet'n'Wild" поставя тази цел - да се предложи алтернативен вариант за потребителите, които се нуждаят от качествени продукти за красота, но не е задължително да могат да си позволят лукс, изискващ повече средства. И успява да я постигне. Изстрелва се до големите висоти на успеха в масовия пазар и се превръща в един от най-честите избори на дамите, щом стане въпрос за разкрасяване. Днес "Wet'n'Wild" е една от петте най-продавани козметични марки в САЩ. За 1 година са продадени над 100 000 продукта в повече от 25 000 магазина.
И въпреки успеха, усилената работа за разширяване на гамата не спира. Към колекцията се присъединяват ослепителни палитри сенки за очи и моливи, разнообразни цветове на гланцове за устни и червила, спирали за още по-обемни мигли, плодови балсами за устни, лак за нокти с блестящ, перлен и матов ефект. Освен това, дамите могат да избират и няколко полезни помощници, които да се погрижат за перфектната им визия всеки ден - коректор, прахообразна пудра, бронзант или течен фон дьо тен, както и аксесоари необходими за нанасянето им, сред които апликатори и различни видове четки.
През годините истинското изобилие от цветове, с което "Wet'n'Wild" позволява лесно да постигаш визии в различни стилове, печели все повече последователи. Погледите на голяма част от холивудските таланти също са привлечени - Клеър Дейнс, Рейчъл Билсън, Анджела Басет и музикалните икони Аврил Лавин, Ашли Симпсън и Бритни Спиърс стават потребители на марката. В последните няколко години обаче "Wet'n'Wild" не само подарява лесен начин, преобразяващ визията на знаменитостите, но и обединява силите си с тях. Една от звездните личности, които се включват в проектирането на продукти е Фърги. След като използва продуктите на марката, американската певица създава колекцията "Fergie Center Stage", която "Wet'n'Wild" добавят в каталога си. Очна линия, спирала, червила, гримове в ярки цветове - серията предлага всичко необходимо за постигане на бляскава и "звездна" визия.
Но дори и да не сте привърженици на крещящия и ярък стил, "Wet'n'Wild" предлагат богат избор за постигане на нежен акцент и стилна визия. Каква е основната причина за разнообразната гама ли? Както казва Дан Флорес "декоративната кометика не трябва да бъде определена за различните възрастови групи - хората от всички възрасти искат да изглеждат привлекателни и стилни, независимо дали са непримирими, млади и обичат ярките цветове или вече са постигнали толкова много и държат на изчистения стил в своето ежедневие".