Сещате ли се за думите "За всяко нещо си има причина"? Е, за появата на козметичната марка "POP" това също важи с пълна сила. Марката стартира като част от американската компания "
Markwins International", а причината за появата е това, че всяко малко момиченце мечтае да си има собствени гримове, за да бъде точно като мама. И още със старта на "POP" резултатът от тази причина се вижда – марката дебютира със специално разработени козметични продукти за малките дами. Естествено, с течение на времето каталогът постепенно се увеличава. Гланцове, червила, балсамчета за устни, палитри с гримове, лакове за нокти и декоративни лепенки за маникюра, даже и козметични комплекти в чантички – изборът от декоративна козметика е толкова голям, че всяка малка госпожица да има "помощници" в сбъдването на желанието да бъде като истинска дама.
Едновременно с вниманието към детските желания обаче продуктите "POP" се проектират и с грижа за здравето. Всяка формулите в каталога на марката се разработва със съставки, които са специално подбрани и съобразени с възрастта на децата. Но това далеч не са единствените детайли около създаването на продуктите. През годините и най-малкият детайл по дизайна и опаковките също е важен – всичко се проектира така, че да бъде максимално близо до предпочитанията на всяка малка принцеса. Затова, например, се появяват козметични чантички с картинки, палитра с гримове в кутия, която е декорирана с панделка, даже червила в атрактивни опаковки с различни форми и цветове. А с течение на времето подходът за създаване на продукти с качествен състав и атрактивен дизайн за децата, като че ли става основна "съставка" за успешното развитие и известността на "POP" по света.
Всъщност има още една "съставка" за успеха на марката и това е опитът на нейният собственик – компания "Markwins International". Създадена през 1984 г. от Ерик Чен, компанията стартира с мисията да създаде нов имидж на декоративната козметика. И тази идея на основателя Чен постепенно се реализира. Първата стъпка е през 1986 г. Тогава в каталога на "Markwins International" се появяват т. нар. "multi-palette compacts" или сензационни палитри с декоративна козметика (като сенки, червила, гланцове за устни), които включват много цветове, но в малки количества и са в един несесер с огледало. По-късно се оказва, че оригиналната идея е и качествена – това се случва през 1988 г., когато "FDA" или агенцията на Министерството на здравеопазването и човешките ресурси на САЩ лицензира продуктите "Markwins" и ограничава вноса на сенки за очи от Тайван.
През 2000 г. "Markwins International" е обявена за една от най-бързо развиващите се козметични компании както в известността си по света, така и при попълването на каталога си с продукти. С настъпването на новия век компанията става първият американски козметичен производител, който изнася продуктите си в Китай. През следващите години продуктите от каталога стават известни още в Канада, Мексико и много европейски страни. А през 2002 г. идва ред на поредния забележителен напредък за каталога – компанията купува марката декоративна козметика "
Wet and Wild". Но едновременно с развитието на това ново попълнение в "семейството" си, "Markwins" продължава да развива собствените си серии и марки, даже разработва и нови. Сред тях е декоративнат козметика "POP" за малките дами. A през 2006 и 2007 г. компанията подписва договори с "
MGA" и "
Disney". Резултатът от това е появата на детски козметични серии с известните герои и вдъхновени от играчки, сред които, разбира се, присъства и "
Barbie".
Независимо дали за деца, или за възрастни обаче, "Markwins International" създава всички продукти с внимание към качеството. И с този подход компанията получава все повече признания от потребители, а и специалисти – през 2011 г., например, "FDA" обявява червилата на "Markwins" за най-безопасни в Америка. Освен това, на следващата година поредната холивудска звезда показва, че е почитател на компанията – Фърги или известната певица от "The Black Eyed Peas" подписва договор с "Markwins International" и става неин световен посланик на красотата. А що се отнася до това какво е посланието, от компанията го представят в две изречения: "Дамите от всички възрасти искат да изглеждат привлекателни и красиви. Затова "Markwins" се грижи да създава декоративната козметика така, че да достига до потребителите от всички възрасти, етноси, икономически статуси и цвят на кожата".
Днес продуктите на компанията се предлагат в над 60 страни. Разбира се, част от световноизвестните представители на каталога са и козметичните формули с марка "POP". И дори и да има нови попълнения към марката, всяко от тях показва, че желанието на малките дами да имат своя козметика е изпълнимо. И то по начин, по който да подарява щастие на децата, но и спокойствие на родителите.