Козметична марка с над 45 години опит в създаването на продукти за грижа за косата - това е "
Keranove". И през цялото време марката нито за миг не спира да създава продукти, специално разработени за красивия вид и жизнеността на косата. Да, ако трябва да посочим в списък специализираните козметични марки, то френската "Keranove" определено би заела място на един от редовете. Всъщност щеше да бъде в челните позиции, но не само заради дългогодишния си опит, а и заради иновативните продукти в каталога си и постиженията по пътя си. Е, днес може би точно заради "щипката" опит в "рецептата" много от потребителите се доверяват на марката. Но през годините, голяма част от формулите в каталога са дотолкова впечатляващи, че донасят не просто добра репутация, а голяма световна известност.
Разбира се, като всяко друго начало, това за "Keranove" също е скромно. Все още далеч от популярността по света, френската марката първо тръгва по стъпките на известността в своята родина. Всичко започва през 1966 г. Тогава първите продукти "Keranove" се появят в аптеките и фризьорските салони във Франция. А що се отнася до създателите на марката - това са специалистите от компания "Eugene Perma". И идеята им за новия проект никак не е случайна. По това време компанията има над 40-годишен опит в козметиката, като многократно е създавала продукти за коса. Но след основаването на "Keranove", в "семейството" се появява и марка, тясно специализирана в грижата за коса. След старта новото попълнение "Keranove" постепенно разширява своя каталог. А до 1968 г. продуктите от него се появяват както в аптеките и фризьорските салони, така и в универсални и популярни магазини. И понеже марката нито за миг не спира да обръща специално внимание на косата, може би точно заради това успява да предложи и максимална грижа за нея. През 1978 г. марката представя първия шампоан против пърхот в каталога си, базиран на формула с цинк. Традицията за лечебни формули за борба с пърхота продължава и до днес с присъствието на "Balance & Care" и "Balance & Puity". Но дори и преди дълги години, марката не спира да разработва впечатляващи формули. С настъпването на 1984 г. "Keranove" представя иновативни продукти против косопад. Три години по-късно продължава да разширява каталога си, но едновременно с това популярността също се увеличава и "Keranove" започва да се предлага в много хипермаркети. През годините славата расте, с нея и каталогът, като постепенно постига истинско разнообразие от продукти за здрава и красива коса – от различни ампули и терапии през шампоани, балсами и маски.
През 1995 г. френската марка прави една промяна - сменя името си на "Laboratoires Keranove Soins dermo-capillaires". Е, с ново име, но с все същата отдаденост, марката продължава усилена работа върху създаването на иновативни формули за коса. Така през 2000 г. представя първите си продукти в каталога, разработени с "Dermo-Keratyl" комплекс или комбинация от микроелементи, минерални соли и гликоген. Благодарение на комплекса, резултатът е стимулиране и ревитализиране на клетъчната активност на скалпа и косата, независимо какъв тип е тя. И може би именно заради тези удивителни резултати постепенно започват да се появяват и други продукти, създадени с помощта на "Dermo-Keratyl". А с течение на времето, именно формулите с иновативния комплекс започват да се радват на огромна популярност и да се предлагат в различни страни по света.