Ако иновацията и изобретателният ум не бяха присъщи за някои хора, днес светът едва ли щеше да изглежда така. И каталогът на козметичната марка "
Taft" едва ли щеше да бъде същият. Какво общо има марката с иновативния напредък? Ами всъщност "Taft" се появява с иновация, която обаче не оставя и за миг по пътя на развитието и постиженията.
Първите стъпки към иновативния път започват през 1955 г., когато германецът Ханс Шваркопф разработва "Taft" - първия спрей за коса на европейския пазар. Е, освен с изобретателност, в един момент Ханс разполага и с богат опит в създаването на продукти за коса. След като основава своята малка дрогерия в Берлин през 1898 г., Шваркопф предлага парфюми, но всичко се променя с едно негово друго "изобретение" - прахообразен шампоан, който се разтваря във вода. Иновативната формула се появява през 1903 г., а успехът ѝ е дотолкова голям, че оттогава германецът започва да създава само продукти за коса. Следващата иновация е появата на първия течен шампоан в Германия. После следва откриването на първия център по фризьорство и обучение за грижа за косата: "Schwarzkopf Institute for Hair Hygiene". Разбира се, тогава иноваторът Ханс едва ли е подозирал, че един ден името "
Schwarzkopf" ще се носи от компания, разпознаваема в стотици страни по света. И едва ли е бил наясно, че и до днес в каталога на компанията му ще има световноизвестни марки на продукти за грижа за коса, сред които шампоаните "
Schauma" и трайните бои "
Palette". А след грижите за косата, когато се стигне до стилизиране на прическата, то няма как да не се спомене "Taft" - част от лидерите в каталога на "Schwarzkopf" и една от най-популярните марки за стилизиращи продукти в света, която има изобилие от иновативни формули в каталога.
Е, като част от семейството на една иновативна компания, напълно разбираемо е защо "Taft" се развива в посоката на нововъведенията. Марката дебютира с първия спрей за коса в Европа, но после определено продължава по пътя на изобретателността. През 1967 г. "Taft" въвежда и първия стилизиращ продукт под формата на гел. Но това е едва началото на вълна от иновативни решения. До 1971 г. марката става известна с името "Three Weather Taft", което се появява след разработената формула за защита на косата от вятър, влага и UV лъчи. Оттогава тя става и основна "съставка" за "рецептите" на "Taft". Е, въпреки това, през 80-те и 90-те години марката продължава да впечатлява с новости в каталога си, а с началото на новия век през 2000 г. покорява и нови територии - продуктите започват да се предлагат във Франция, Италия и Белгия. Така с течение на времето "Taft" става доверен помощник на множество жени за поддържането на прическата им. Но след 2003 г., отново предстои изненада - марката представя серия от стилизиращи продукти, специално създадени за мъже.
Разбира се, с течение на времето дамите съвсем не изостават в плановете, особено след като през 2007 г. манекенката и световноизвестен модел Хайди Клум става рекламно лице на "Taft". Оттогава като че ли перфектният стил и успеха, които Хайди притежава, стават присъщи и за каталога от продукти на марката. В него се появяват иновативните, а и успешни и до днес, пяна за коса "
Taft Power Cashmere Touch Mousse " и лак за коса "
Taft Power Cashmere Touch Hairspray", които поддържат прическата, но едновременно с това придават гъвкавост и осезаема мекота на косата - ефекти, които с малко стилизиращи продукти могат да се постигнат. Но въпреки удивителния ефект, продължават да се правят нововъведения. През 2009г., например, "Taft" представя формули за 10-каратов блясък, сред които "
Taft Shine Hair Lacquer" и "
Taft Shine Mousse" - продуктите, които придават диамантен блясък на косата и ултра силна фиксация за запазване на прическата. А след представянето на тези "бляскавите" попълнения, "Taft" отново създава нови стандарти: през 2011 г. разработва иновативната формула "Taft Power Caffein", съдържаща кофеин. И благодарение на нея в каталога се включват продукти като "
Taft Power Gel Extreme" и "
Taft Power Hair Lacquer", които създават удивителна устойчивост на прическата с екстремно силната си фиксация. Скоро след появата им "Taft" отново изненадва с иновация, като представа революционната формула на "
Taft Insant Volume" - пудра за постигане моментен и дълготраен обем.
Днес "Taft" продължава да върви по пътя на иновациите. И може би именно защото поема по тази посока, марката успява да предложи истинско изобилие от стилизиращи продукти. Независимо дали силна фиксация на прическата с пяна или лак за коса, постигане на обем с иновативна пудра, лесно оформяне на косата с
вакса, повече грижа и защита за всеки кичур коса със специален термозащитен спрей или придаване на мокър ефект с гелообразна формула - всеки може да намери подходящия продукт за себе си и да подчертае визията си така, че тя да отговаря на индивидуалния стил, който притежава.