Възходът на козметиката може и да се дължи на изобретателните жени, но ежедневието на мъжа става все по-интензивно - той също има правото да прояви взискателност! В ежедневната грижа и при важните поводи, всеки мъж се нуждае от качествени козметични продукти. Те трябва да бъдат съюзник в грижата за кожата, да са ефективни в екстремни моменти и, разбира се, да отразят с привлекателен аромат личния стил и характер на своя собственик. Един успешен подход "право към целта" са продуктите с марката "
STR8" - международно призната и утвърдена с годините. С нея "ярките" и свежи аромати следват мъжа във всичко, което прави, дават му чувство за свобода и гъвкавост в динамичния ден.
Продуктите се обединяват в различни козметични линии и предлагат баланс между лукса и разумните цени. Ето и малко информация за компанията, която стои зад класическите аромати, затворени в емблематичните, стилни метални опаковки:
"Sarantis" стартира през 1930 г. От 1956 г. насам седалището ѝ е в Атина, Гърция. Днес "Sarantis Group" има мощно международно присъствие и поддържа дъщерни дружества в Полша, Румъния, България, Сърбия, Чехия, Унгария, F.Y.R.O.M., Босна и Португалия.
Освен "STR8", тя притежава права върху много популярни марки, сред които "Sanitas","Fino", "Jan" "Niezbedny", "Ava", "
Carroten","
Bioten", "C-Thru", "Prosar", "
B.U." "Afroso" и др. Компанията е придобила правата и върху продуктите с логото на "Lobelin" и "Pharmacare".
В този дълъг (макар и непълен) списък се включват продукти за лична грижа, домакински продукти, продукти за здравето и др. Много от тях, от различни категории, стоят на върха на класацията при предпочитанията на потребителите. Признак на доверие към компанията е и отношението на бизнес партньорите - "Sarantis Group" работи в тясно партньорство с водещи международни козметични компании, включително "Estee Lauder".