Една от основните мисии на "Nature Box" е да разпространи колкото може повече добри и позитивни емоции из целия свят. Именно затова те създават "beauty positivity" - поведение, начин на живот - за по-добро "аз" и за по-добър свят. То има за цел да популяризира създаването на позитивни навици, като например практикуването на йога, храненето със здравословна храна, прекарване на повече време с компанията и много други. А сега, благодарение на хаштага #beautypositivity може да се срещнете с много позитивни истории и дори да споделите вашата.
Намасте!
Както повечето от вас, така и "Nature Box" се грижи за света. Като част от своята "зелена" мисия, козметичната компания се стреми да използва максимално количество рециклирана пластмаса. Като резултат от това, от такава е съставена 98% от всяка пластмасова опаковка на марката. Рециклираната пластмаса е т. нар. социална пластмаса или social plastic. Организацията, с която "Nature Box" си партнира е "Plastic Bank", които подпомагат населението в замърсени бедни региони (като Хаити, Индонезия и Филипините). Там събраните от бреговете и сушата пластмасови отпадъци, се разменят срещу пари, стоки и услуги и по този начин се осигурява по-добрият живот на хората.
Социалната отговорност на компанията не свърша до тук. "Nature Box" сътрудничи с международни организации за развитие и подкрепа на местни фермери, които се занимават с устойчиво култивиране на суровини. Като за начало немската козметична компания може да се похвали със сътрудничеството си на две места - в Нигерия и Индия.
Един пример за устойчивото производство е на растението гуар, което от 2017 г. е сред съставките в продуктите на "Nature Box". Компанията подкрепя фермерите в Индия, разположени в пустинната област Биканер в щата Раджастхан. Те са обучени да отглеждат гуар, а в замяна на това получават подкрепа, като например възможността да отглеждат собствени зеленчукови градини.
В допълнение, "Nature Box" обединява сили със "Solidaridad" - международна организация с нестопанска цел, посветена на отговорно производство на храни, а в случая за устойчиво производство на палмово масло. "Solidaridad" и "Nature Box" подкрепят фермери в различни части на света, като едно от тези места е Нигерия. Там фермерите също са добре обучени как да увеличават продуктивността си и заедно с това да намаляват негативното въздействие върху околната среда. В замяна на това фермерите получават сертификат за устойчиво производство.
А ако наистина искате да ограничите въздействието си върху природата, доверете се на твърдите шампоани на "Nature Box". С опаковка от рециклирана хартия със сертификат FSC, тези продукти ще се погрижат за вас и за околната среда. Без пластмаса и в напълно рециклируема опаковка.