"
EveryDay" се появява на бял свят с идеята да предложи пълна гама от дамски превръзки и продукти за интимна хигиена, които да отговорят на желанията и предпочитанията на съвременната жена. Марката е част от гръцката компания "Mega Disposables", която стартира през 1980г., а днес от ръководството ѝ гордо споделят, че е една от най-големите производители в сферата на хигиенни продукти в Европа - каталогът на компанията предлага разнообразие марки, сред които "EveryDay", "
Pom Pon", "BabyCare", "
Babylino" и "
Wet Hankies". Част от постиженията на компанията са и награди като "Най-добрата гръцка компания за износ 2016". Естествено, след като е създадена от компания "Mega Disposables", марката "EveryDay" започва "да върви" напред в синхрон с философията и принципите на собственика си. За гръцкия производител както очакванията на потребителите, така и качеството е важен критерий в етапа на създаването на продуктите. Поради това през годините компанията разработва и създава продуктовите си предложения с помощта на строга вътрешна система по качество в собствената фабрика и чрез независим качествен контрол от външни лаборатории. "PASTEUR Institute" в Гърция например проверява и сертифицира продуктите за антибактериалност. Част от лабораториите, с които "Mega Disposables" също работи са Институт за дерматологични изследвания "Proderm" в Германия, международната "EDANA-INDA" (като всички суровини са контролирани според общоприетите ѝ методи) и немската лаборатория "HY-TEC Hygiene Technologies", чиито външни тестове имат задачата да проверят и докажат ефективността на продуктите и валидността на маркетинговите обещания на производителя. Строго изпитване провежда и "A. Syggros Dermatological Hospital" в Гърция - там продуктовите предложения на компанията се изследват и тестват под дерматологичен, гинекологичен и педиатричен надзор, в зависимост от категорията на продукта.
Що се отнася до качествения контрол при "EveryDay" продуктите, от компанията посочват, че дамските превръзки в каталога на марката са дерматологично тествани (от признати интернационални дерматологични институти в Германия и Франция) и препоръчани от Асоциацията на акушер-гинеколозите в Гърция. Освен това дамските превръзки "Sensitive" и "All Cotton" (тези, които не са парфюмирани) са и сертифицирани с международния "Oeko-Tex 100" за липса на вредни вещества (включени в списъка с критерии на Асоциация "Oeko-Tex 100", която гарантира, че дадените продукти не са опасни за човешкото здраве). Редом с вниманието към качеството има и още важни принципи, които гръцката марка строго спазва. А един от водещите е развитието на "EveryDay" да бъде в крачка с тенденциите на днешния забързан живот на модерната жена. Така през годините производителят постепенно създава нови и нови предложения с нови и нови качества. Част от постиженията са "
EveryDay Hyperdry" - те се появяват със специално разработената от гръцкия производител технология "Center Plus", която е с разширено централно ядро, за да може "
да предлагат още по-добра защита срещу протичане в центъра на превръзката", както казват създателите.
През годините от екипа не пренебрегват и едно друго изискване - продуктите да са нежни и деликатни към кожата. Затова на бял свят се появяват дамските превръзки "
Sensitive", подходящи за нежната и чувствителна кожа. С внимание към деликатната грижа от екипа създават и превръзките "
All Cotton". Разработват ги със 100% памучен горен слой, а като основна причина посочват факта, че от всички възможни суровини, които могат да се използват за изработката на продуктите за лична хигиена, памукът е един от доказано най-нежните към кожата. "
Мек, хипоалергичен, нежен и препоръчван дори и за чувствителна кожа, той наистина носи натурална чистота при контакт с кожата", допълват още от екипа.
Идва и време, в което голямото внимание и усиленият труд около разработването на продуктите са възнаградени с успех - към 2017-та марката "EveryDay" е с водещ пазарен дял и се радва на изключително високо доверие от страна на жените в Гърция и не само. Марката става популярна и извън родината, като продуктите ѝ са разпространявани в десетки европейски страни. Но независимо, че е извоювала доверие, както в родната Гърция, така и в още други държави, "EveryDay" продължава "да върви" напред със стремеж към развиване на нови продуктови предложения, които да отговорят на очакванията и нуждите на модерната жена.