Създадена да предложи лесни и ефективни начини за почистване и грижа за кожата, дори и в най-натовареното ежедневие на всяка динамична и модерна жена. С тази мисия започва историята на козметичната марка "
Cleanic". Създадена през 1990 г., марката стартира като част от "семейството" на полската компания "Harper Hygienics". Част от портфолиото на компанията са още хигиенни продукти за бебета и възрастни "Нежность", козметични изделия от памук "
Ola" и продукти за почистване на дома "Presto Clean". Безспорен лидер в каталога на компанията обаче става "Cleanic", която бързо се превръща в една от най-разпознаваемите марки в бранша си, но не само в Полша, а и в цяла Югоизточна Европа. Само до 2009 г., според проучване на полската изследователска компания "GFK", популярността на марката сред потребителите на местния пазар достига 73%.
За да изпълни мисията си всяка модерна жена да разполага с удобно и ефективно решение за почистването и грижата за кожата, "Cleanic" използва няколко важни съставки в "рецептата" за създаването на каталога си. Изключителна роля имат осигуряването на високо качество и следването на модните тенденции. Разбира се, с вниманието към новостите се гарантира и постоянно актуализиране на гамата. Така, добавяйки всяка от важните "съставки", екипът на "Cleanic" изгражда успешната репутация на марка с каталог от разпознаваеми продукти.
Асортиментът на "Cleanic" обхваща нежни памучни тампони за разгримиране, удобни както за почистването на лицето, така и за премахването на грима по цялата област на деколтето. Все пак марката е създадена за динамичната жена и понеже това е така, екипът разработва и специални мокри кърпички, удобни за почистване на грима, дори и при пътувания. Каталогът предлага още хигиенни и освежаващи кърпички за ръце, клечки за уши, както и продукти за лична хигиена, сред които интимни мокри кърпички и интимни гелове.