Кой би предположил, че отровните змии, охлювите, диамантите и красотата имат нещо общо? А, това е абсолютен факт, който се вижда най-ясно в продуктите на испанската козметична компания "Diet Esthetic", която използва иновативни суровини за съхраняване и подчертаване на красотата. Защото това е основната мисия на „
Diet Esthetic“ - да създават козметични продукти на основата на натурални и екологични съставки в името на здравето, младостта и красотата.
И в продължение на десетилетия испанската компания разширява продуктовата гама в тази посока. Начинанието стартира през 1985 г. в Барселона и постепенно успехите започват да се множат. Днес „Diet Esthetic“ заема водещи позиции в световен мащаб и има репутацията на един от модерните и иновативните в бранша.
Но преди осъществяването на идеите, всяка формула се изпитва в лабораторията на „Diet Esthetic“ и след това се изпълнява в производствената база на компанията. Всъщност „Diet Esthetic“ винаги инвестира значителна част от оборота си в научни изследвания, развитие и иновации. Ето защо се нарежда в челните редици на създателите на иновативни продукти. Произвежда висококачествена козметика за коса, за лице и за тяло, като сред продуктите има и такива, за които изрично е указано, че могат да се ползват от бременни.
Компанията създава продуктите с естествен състав, богат на хранителни вещества и витамини. Разбира се, доверява се на изпитани съставки, сред които
алое вера и
арганово масло. Но като един иновативен производител, обогатява състава с помощта на най-нови изследвания в областта на козметологията. Така създава и най-популярните си формули – козметичните линии с „anti age“ ефект, редуциращ появата на бръчки. Част от тях са продуктите с естествена природна перлен прах и тези с диамантен прах.
Към иновативните проекти се присъединява серия с хайвер и дори такава със змийска отрова. При втората, в състава се използва синтетичен полипептид, извлечен от отровата на Храмова усойница. Ефектът му се състои в намаляване на дълбоко изразените бръчки. Този метод замества ефекта на боткса и бързо набира популярност сред потребителите. В продуктите с "anti age" ефект екипът на компанията добавя и активни съставки като
хиалуронова киселина и
годжи бери. След дългогодишни експерименти, специалистите на “Diet Esthetic” установяват и чудотворните качества на една друга съставка – протеините, съдържащи се в слузта на градинския охлюв. Така компанията прибавя към каталога си и крем за лице с екстракт от охлюви.
При реализирането на всеки проект “Diet Esthetic” обръща внимание на качеството и продуктите са сертифицирани с Ecocert. Производството протича при строго опазване на околната среда, а разработените формули не се тестват върху животни. В лабораторията си компанията провежда пълен контрол на продуктите в съответствие с нормативните изисквания за Централна и Източна Европа, Американската агенция за храните и лекарствата (FDA) и Австралийските стандарти.
Дълги години внимание към качествения контрол и нюх към иновациите – с това испанският козметичен производител печели потребителите. Дотолкова, че днес продуктите "Diet Esthetic” се предлагат в над 90 държави по целия свят.