"Да подобри качеството на човешкия живот, като осигури възможност на хората да постигат повече, да се чувстват по-добре и да живеят по-дълго". През 2000 г. тези думи се превръщат в основната мисия, която компаниите "Glaxo Wellcome" и "SmithKline Beecham" си поставят. Резултатът от поставянето на задачата е "GlaxoSmithKline", която днес е позната като англо-американската компания, лидер във фармацевтичната индустрия. Основната причина за световната популярност е създаването на редица антивирусни и антибактериални средства, ваксини, антибиотици, медикаменти за лечение на респираторни, онкологични и неврологични заболявания. Освен това, компанията взима участие в мащабни благотворителни проекти.
До момента на сливането обаче и английската, и американската част вече са намерили пътя на успеха. От 1973 г. английският производител "SmithKline Beecham" е известен като създателя на "
Aquafresh" - една от най-популярните марки пасти за зъби в света, позната и до днес. Разбира се, след присъединяването към "GlaxoSmithKline" разработването на продукти за дентална грижа продължава. Наясно, че заболяването на венците е един от основните проблеми в оралната хигиена, екипът създава едно ново попълнение - медицинската паста за зъби "
Parodontax".
Изцяло съобразена с мотото на компания "GlaxoSmithKline", задачата на "Parodontax" е да предотврати възпалението на венците и появата на инфекциозното заболяване парадонтит. За да изпълни поставената цел, формулата на пастата за зъби е базирана на натриев бикарбонат и комплекс от естествени билкови екстракти. Ратания, лайка, мирта, градински чай, мента и ехинацея са билките, които осигуряват ефективно лечение и профилактика. С тяхна помощ каталогът на "Parodontax" успява да предложи не само специална, но и цялостна дентална грижа. Четири основни варианта пасти за зъби имат лечебно действие и предотвратяват кървенето на венците. Потребителите могат да избират между формула с флуор и без флуор, с добавен охлаждащ ефект или нежно избелваща.
Предлагат се и два варианта на вода за уста - "
Parodontax Daily" със съдържание хлорхексидин, но без алкохол, която може да се използва за ежедневна употреба. Другият вариант е "Parodontax Extra", която съдържа по-висок процент хлорхексидин и е предназначена за краткосрочно лечение на активно заболяване на венците. За да се осигури цялостна грижа, екипът разработва и четки за зъби, проектирани с изключително меки влакна, за да бъдат подходящи за използване при кървене на венците.
Като част от семейството на един от най-големите лидери в научноизследователската дейност и фармацевтичния бранш, днес марката "Parodontax" е позната в над 50 страни по света.