Обръщали ли сте внимание с какво започва всеки успешен бизнес? Историята е категорична - с брилянтна идея. Семейното предприятие „
HiPP“ не прави изключение от това правило. Храните „Hipp“ се раждат съвсем случайно, когато Джоузеф Хип прави първото брашно за бебешки каши от счукани сухари. Това се налага, защото съпругата му има проблем с кърменето на близнаците. Храната се приема много добре и Джоузеф започва да я предлага в своята пекарна, а по-късно да я произвежда във фабриката си (през 1899 г.). Така се слага началото на семейното производство на храните „HiPP“. Тъй като популярността на брашното нараства, синът му Георг започва да продава продуктите от врата на врата първо в Мюнхен, а през 1932 година основава собствена компания.
През 1956 г. в Пфафенхофен, Бавария, Георг Хип разработва нов промишлен процес за производство на детски храни в буркани. Постепенно разширява продуктовата гама и практически прави най-хигиеничната опаковка. Срещата му с пионера на органичното биологично земеделие, д-р Ханс Мюлер, го вдъхновява да приеме екологичните методи на производство на плодове и зеленчуци. Първите суровини за продуктите HiPP се отглеждат в еко-ферма в близост до Пфафенхофен. След смъртта на Георг Хипп, 29-годишният му син Клаус поема управлението на компанията, като развива екологичните идеи на баща си.
Той пътува от ферма на ферма, за да агитира фермерите да произвеждат екологично чисти продукти. Днес „HiPP“ работят с мрежа от над 6000 земеделски стопани, които са сред най-големите производители на биологично произведени суровини. Под управлението на тримата братя Клаус, Георг и Паулус Хип, компанията бързо налага детските си храни, а марката става лидер на немския пазар. Мотото "Най-доброто от природата. Най-доброто за природата." става отправна точка за растежа на семейната компания и постоянното обогатяване на продуктовата ѝ гама. „HiPP“ е първият голям европейски производител на храни, който въвежда системата EMAS, за опазване на околната среда. Тъй като системата е въведена през 1995 г., компанията успява да намали потреблението си на вода с две трети, а потреблението на енергия – наполовина. 97% от всички отпадъци на производството се рециклират.
Освен родителите, които ще прочетат и оценят тази информация, има и още една, най-важна част от човечеството - нашите бебета, които казват - да, обичам тази храна, защото ухае на природа, на слънце, на чиста вода и... на мама.