Преди 80 години прави скромен дебют в няколко салона в Ню Йорк, а днес зад гърба си има богат козметичен каталог, грандиозни постижения и световен успех. Така можем да опишем накратко появата на "
Revlon" и резултатът след нея. Но освен първата и крайната точки на "пътуването" към успеха, дългият път също е впечатляващ. Естествено, това се дължи на основателите на козметичната марка - братята Чарлз и Джоузеф Ревзон, заедно с химика, Чарлз Лахман, който допринася за буквата "L" в името на "Revlon".
През 1932 г. тримата създават марката с един представител в каталога - лак за нокти. Но въпреки че е единствен, предизвиква истинска революция. Лакът Ревлон се появява в други цветове, освен в познатия на всички тогава червен нюанс. Така - с уникална цветна формула за родината си - през следващите години иновативният лак започва да носи позитив след позитив за репутацията на марката. А с течение на времето цветните му нюанси започват да се виждат върху маникюра на множество жени, включително и топ модели от корицата на "Vogue".
Подобен успех обаче получават и другите продукти, които "Revlon" представя. През 40-те в каталога се появяват червила, а с настъпването на 50-те марката става една от най-обсъжданите заради своя комплект "Revlon Fire & Ice" - червило и лак за нокти, представени на страниците на лъскави списания и скоро след това използвани от хиляди жени. Това е и времето, в което чуждестранни актриси, като Бриджит Бардо и Ингрид Бергман, стават доминиращи в популярната култура, но с кампаниите си "Revlon" показа на американските жени, че те могат да имат очарователна визия , като тази на звездите от големия екран. И точно така Ревлон отново прави революция в козметичния свят.
От началото на 60-те обаче марката тотално променя посоката на разговорите за нея. Но не с провал, а с още по-забележителни постижения. Чрез реклама с участието на топ модели от САЩ "Revlon" представя "американската визия" на останалата част от света. А с настъпването на 70-те и каталогът започва да расте, като сред новите попълнения са продукти за лице и грим за очите. Скоро след това дебютира ароматът "Charlie", който и до днес се вижда в каталога на "Ревлон" и е търсен от хиляди жени.
Е, толкова забележителен е и международният успех на марката. Той стартира след 80-те години на миналия век, когато козметика "Revlon" стъпва на стелажите в магазини от различни държави. Скоро след това марката става една от най-известните на масовия пазар за козметика и красота. Не след дълго си партнира и със също толкова известни рекламни лица - модели като Иман, Клаудия Шифър и Синди Крауфорд.
В първите години на 90-те "Revlon" продължава да представя козметика с известни лица, но създава и една от най-известните си козметични линии в каталога - серия "
ColorStay", която и до днешно време е на челно място с продуктите си за дълготраен грим. А що се отнася до отзивите от тези и много други козметични формули на "Revlon", то дори и много взискателни звездни личности от Холивуд са впечатлени. Някои от тях дори стават посланици на марката, като талантливите актриси Ема Стоун и Оливия Уайлд, които си партнират с "Revlon" от 2011 г. И освен глобален посланик на козметичната марка, Ема Стоун става и рекламно лице на поредното впечатляващо попълнение в каталога - дълготрайно червилото "
Super Lustrous". Актрисата участва активно и в кампанията "Revlon Care", която подкрепя научните изследвания за борба с рака на гърдата. Но отново през 2000-те години "Revlon" привлича вниманието на мнозина професионалисти в гримирането, като световноизвестният гримьор Gucci Westman, който се присъединява като глобален артистичен директор на марката. Постепенно сътрудничеството с Westman изстрелва "Revlon" към челните места не само в козметичния сектор, но и в модните тенденции.
Днес марката продължава да трупа опит, но и да впечатлява мнозина с нови и нови попълнения в каталога. И макар да стартира с един продукт, през последните няколко години "Revlon" показва изобилие предложения - от декоративна козметика, формули за грижа за кожата, дезодоранти и парфюмни аромати до боя за коса и дори козметични аксесоари. А при разработването на всяко едно попълнение марката спазва свои предварително поставени правила.
Правилата, които "Revlon" поставя и следва са:- безопасност - да създава за своите потребители продукти, които са не само ефикасни, но и с високо качество и безопасни; за целта марката разработва процедури за контрол на качеството, включително изследване на индивидуалните съставки и готови продукти;
- спазване на всички стандарти - марката гарантира, че всички продукти и производствени съоръжения отговарят на глобални стандарти; всички продукти на Revlon са в съответствие с изискванията на Агенция по храните и лекарствата в САЩ, със стандартите в ЕС, както и всички приложими за дадената държава нормативни изисквания, като в този смисъл Revlon отговаря или надвишава регулаторните стандарти в над 100 страни, в които разпространява козметиката си;
- социални отговорности - марката непрекъснато се стреми да създава нови продукти, за да предоставя на жените увереност, но освен това, "Revlon" се включва в различни каузи, като през последните няколко години дарява десетки милиони долара за инициативи за здравето на жените, организирани в различни страни, сред които САЩ, Канада, Великобритания и Австралия;
- екосъобразност - организира производствен процес по екосъобразен начин, като сред приложените практики са намаляване на общото генериране на отпадъци, използване на устойчиви съставки, също и намаляване, повторно използване, рециклиране и подновяване на опаковки.