Вярвате ли в астрологични прогнози? Ако сте скептик, то вероятно ще ви се стори чисто и просто забавно търговска марка да бъде създадена като „творческа“ зодия водолей. Ако смятате, че астрологичните прогнози са верни, тогава ще бъдете сигурни в добрите прогнози за бъдещето на великолепната, цветна марка декоративна козметика „
Essence“.
„Родител“ на шарения водолей е немската компания „Cosma“, създадена през 2001 г. от Кристина Остер-Даум. Още на следващата година, през февруари, Кристина представя на пазара своята рожба „Essence“. Първите продукти с тази марка са свежи, изключително качествени лакове за нокти. През следващата година тя започва да изнася продукти за няколко европейски страни – Австрия, Швейцария и Италия. Появяват се и първите салони за красота, брандирани с марката, а съвсем скоро е пуснат и сайта ѝ, който е един истински „джобен козметичен салон“.
През 2007 г. е представена серията „Essence pure skin“, включваща продукти за почистване на кожата, като акцента е върху проблемната младежка кожа. Същата година марката е обявена за най-успешно продаваната в Германия (в козметичния бранш), а ружът „2 в 1“ получава наградата „Bussi für die Besten“ според читателите на списание BRAVO GiRL!. Следват нови серии продукти - за крака „Show your feet“ и слънцезащитни.
През 2009 г. марката е отличена като най-продавана в Европа в ниските ценови класове. През 2010 г. тя дефилира на американския пазар и започва да предлага всичко за салоните за маникюр. От 2012 г. се появяват и парфюмите на „Essence“. Не след дълго декоративната козметика се увеличава – има моливи за очи, сенки, спирали, гланцове и то в невероятни модерни цветове. И понеже тенденциите се променят, цветовите гами на „Essence“ също се менят, като има поне по две колекции в годината.
Разбира се, с постигането на разнообразие и възможностите започват да растат. Една от уникалните възможности, която се предлага на модерните клиенти е да си направят гел маникюр в домашни условия, като за целта се предлага всичко необходимо - от лампа за печене, през основи, и топ лакове.
По всеобщо мнение продуктите на немската „водолейска“ марка са модерни, уникални, качествени и на изключително достъпни цени. През 2011 г., „Essence“ покрива 26% от немския козметичен пазар, което показва, че един на всеки четири козметични продукта, закупени в Германия за 2010 г., са били техни (AC Nielsen 2011). Марката е изключително успешна в цяла Европа, а в момента се продава в повече от 50 страни.