Световен лидер на пазара за продукти за грижа за лицето и за здравето на организма - това е немската компания "
Schaebens". Продуктова линия е разработена, че да отговаря на различните нужди на потребителите. Каталогът на компанията предлага ранообразие от маски за лице, серуми за активна грижа и хранителни добавки за здраве и енергия.
Но преди да достигне до световния успех, компанията преминава дългогодишен път на развитие. Основана през 1933 г. от Вилхелм Шебен, "Schaebens" стартира като дъщерно дружество на компания "A. Moras & Comp". Малцина обаче получават доверието на този производител, защото дълги години той е сред козметичните лидерите в Гемания. Благодарение на основателя си Теобалд Морас, компанията печели небивала популярност. След като през 1832 г. изобретява първия в света тоник за коса, произвеждан и до днес, Теобалд създава компанията "A. Moras & Comp". В продължение на много десетилетия, тя е сред основните доставчици на козметика за херцога на Хоенцолерн. Разбира се, след присъединяването си към козметичната компания на Морас, "Schaebens" също започва да прави крачки към успеха.
Една от основните причини за доверието на "A. Moras & Comp" във възможностите на дружество "Schaebens" е произходът на фамилията, която го управлява. Историята на семейство Шебен (Schaeben) може да бъде проследена до шестнадесети век. От тогава членовете на фамилията спазват дългогодишната традиция на дестилерия "Sternenberg House". Занаятът преминава през годините и се предава на следващите поколения. Задълбочава се дотолкова, че след основаването на дружество "Schaebens" на козметичния пазар се появяват нови парфюмни композиции. Изобретателността на Шебенови обаче не се ограничава само до разработване на рецепти и продукти. През първата половина на 1930 г. "Schaebens" създава иновативна технология за продажба на наливни парфюми. Непозната практика до този пмомент, но добре приета, след като всеки клиент може да дойде със собствено шишенце и да закупи количество от любимия си парфюм по собствена преценка.
От този момент "Schaebens" като че ли е нащрек за иновациите. Толкова много, че в един момент рязко сменя посоката и обръща изключително внимание към грижата за кожата. През 1997 г. немската марка се изстрелва до висотите на успеха с гама от маски за лице. Общите продажби на продукти достигат до 10 млн. годишно, а в момента възлизат на повече от 25 млн. В края на 2005 г. в каталога се присъединяват и витамини и различни хранителни добавки на билкова основа. По това време от "Schaebens" вече познават добре полезните качества на заобикалящата ни природа. Дори с тяхна помощ развиват и козметичната си гама маски за лице. И ако след създаването ѝ се състои само от няколко продукта, днес в гамата "Красота и здраве" са включени активни серуми и разнообразни маски за лице.
Възстановяване на кожата, лифтинг ефект, почистване, хидратация или специална грижа за различните типове кожа - продуктите предлагат всичко това. Въпреки леката консистенция, формулите постигат интензивна грижа за кожата. Тайната се крие в съдържанието на висока концентрация от активни съставки, които осигуряват по-бързи резултати. Освен добре познатите растителни екстракти, етерични масла, витамини и минерали, в продуктите се срещат и много "екзотични" съставки, като хайвер, екстракт от бамбук и екстракт от стриди. През последните години безспорен фаворит на потребителите е
маската за лице с кал от Мъртво море (120901).
Днес "Schaebens" е безспорен лидер на пазара за продукти за грижа за лицето в аптеки и супермаркети. Гамата от продукти непрекъснато се разраства и усъвършенства. А всяка формула преминава през дерматологични изследвания, за да се гарантира както нейната ефикасност, така и качеството ѝ.