Да създаде достъпна висококачествена козметика – с тази амбиция Дидие Патиту основава
Byphasse. Реализира идеята успешно и 13 години по-късно по света се предлага широка гама от качествени продукти Byphasse на конкурентни цени. Успехът Дидие определя не като собствена победа, а като колективно постижение. Убеден е, че така красотата най-накрая е достъпна за всички.
Именно тази идея е движещата сила за появата на Byphasse. Тя обаче се случва няколко години след като Дидие Патиту основава своята компания. Всичко започва в Барселона през 1996 г. Тогава към "играчите" на испанския пазар се появява Dober Group. Специализирана в производството на козметични и хигиенни продукти, компанията на Дидие прави големи стъпки към постигането на успехите. Само 3 години след основаването на Dober Group се ражда и марката Byphasse. Още преди старта, целта е ясно определена - продуктите с тази марка да съчетават иновации и качество, представени в модерен и елегантен стил на разумни цени.
С постоянни нововъведения и разширяване на продуктовата гама идеята постепенно се реализира. Днес Byphasse предлага козметични серии за цялото семейство, разпределени в 3 основни категории: коса, лице и тяло. Част от тях са душ гелове и мляко за тяло с различни видове растителни масла, шампоани, балсами и спрейове за коса, както и продукти с внимание към грижата и почистването на лицето. Сред най-популярните от гамата е серията Pro. Създадена, за да осигури подходяща грижа за всяка възраст, тя включва кремовете за лице Pro 30, Pro 40 и Pro 50. През последните години с внимание към деликатната бебешка кожа Byphasse създава и серия за най-малките.
Фокусиран върху обновяването и поддържането на високо качество, екипът пуска средно по десет нови продукта на година. Появата на такъв брой обаче никак не пренебрегва качественото изпълнение. "Процесите на развитие на продуктите включват всички наши отдели. Може да отнеме до две години от раждането на концепцията до пристигането на продукта по рафтовете на магазините. Защото безопасност, качество и ефективност са основните критерии", споделя екипът на Byphasse.
С тази формула популярността започва да расте. Стартирали в Испания, днес продуктите на козметичния производител се предлагат в над 50 страни по света. Голяма част от дистрибуцията е съсредоточена във Франция, където Byphasse се радва на голям успех и достига милиони продажби годишно. Износът обхваща страните както в Европа, така и в Африка, Азия и Америка.