"Експертна грижа за косата на мъжете" е мотото, с което френската марка "
Petrole Hahn" създава всички свои продукти от дълги години насам. С течение на времето броят на мъжете по света, които се доверяват на формулите в каталога, се увеличава. Освен това, поредица от спортисти стават рекламни лица и посланици на марката. След 2000 г., например, част от партньорствата са тези със световния и европейски шампион по футбол Бишенте Лизаразу, също с Робер Пирес или един от популярните играчи на националния отбор по футбол на Франция, както и с Димитри Яшвили - член на френския ръгби отбор, който завърши на второ място в "Rugby World Cup Final" през 2011г. През годините обаче успешното развитие на марката не се ограничава дотук и продуктовата гама също расте. А резултатът днес е, че "Petrole Hahn" предлага комплексна грижа за косата на всеки мъж - от измиването с шампоан през третирането на конкретен проблем с лечебни формули до стилизирането и дори боядисването.
Естествено, минава време докато "Petrole Hahn" придобие облика на днешната специализирана марка. Но пък има стабилна основа. Нейният старт е поставен през 1885 г., когато фармацевтът Charles Hahn от Женева измисля лосион за възстановяване и разкрасяване на косата. Формулата бързо е забелязана заради една своя особеност: има аромат, който е резултат на смес от
лимон,
портокал и
бергамот. През следващите години популярността на лосиона се предава от уста на уста. Е, очевидно достига впечатляващи размери, защото през 1896 г. фармацевтът и създател на формулата регистрира официално своята собствена марка - "Petrole Hahn". С течение на времето това име се вижда все по-често в различни дрогерии и дори става популярно сред професионалните стилисти. Освен това, от 1975 г. "Petrole Hahn" вече е марка, достъпна в хипермаркетите. А през следващите години развитието продължава на пълни обороти и марката постига успехи в чужбина.
Е, очевидно успехът на чужда територия също е бил впечатляващ. И това си проличава през 1998 г., когато "Eugene Perma" - френска компания и пионер в грижата за коса - става новият собственик на "Petrole Hahn". Дотогава производителят от Франция е известен с най-различни продукти за косата, сред които стилизиращите формули "
Artiste" и тези за комплексна грижа "Cycle Vital". А когато "Petrole Hahn" се присъединява към "семейството", компанията си поставя целта да създаде първата изцяло мъжка марка в сегмента на грижата за косата. Скоро след това дебютира серия от шампоани, разработена за мъжете. Появяват се
шампоан за нормална коса, а също и формула за мазна. Освен това, за много от специфичните проблеми при мъжете, също има решения: например, шампоан против косопад, дори такъв против пърхот за чувствителен скалп. Не след дълго каталогът успява да впечатли и с появата на
боя за коса за мъже, разработена от френските специалисти.
Днес "Petrole Hahn" продължава да развиват каталога в синхрон с мотото "експертна грижа за косата на мъжете". От старта до днес обаче марката има една специална "рецепта", за да осигури грижата – част от основните съставки винаги са етерични масла, избрани според техните уникални свойства. Каталогът представя дори и продукти, в които е включена "частица" от първата формула за коса, с която се прочува марката: комбинацията на масла от портокал, лимон и бергамот.